  • Data: 2004-06-19 16:47:44
    Temat: Re: akt bezradnosci i prosba o pomoc!!!
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. wyskrobał(a):
    > Durne lex sed lex.
    > Swoja droga zrownanie w prawach pijanego kierowcy i rowerzysty
    > jest idiotyczne. Trzeba by dorzucic do tego pijanego pieszego. Za
    > kratki go, przestepce. Tez stwarza zagrozenie dla ruchu
    > drogowego. Moze przeciez wtargnac nagle na jezdnie i spowodowac
    > karambol. Pijany rowerzysta predzej moze zrobic krzywde sobie
    > samemu. Chyba trudniej jechac na rowerze niz isc? Nie wiem, nie
    > probowalem z obawy przed popelnieniem przestepstwa;-)

    A dla mnie to całkiem sensowne taki zakaz. Jestem rowerzystą, kierowcą i
    pieszym i wiem, że rower wbrew pozorom może zrobić dużo złego również osobom
    postronnym. Przeciętny rowerzysta po płaskim bez większego wysiłku rozpędzi
    się do 25-30 km/h. Z górki może mieć i 40 km/h. Wjechać rowerem przy takiej
    prędkości w człowieka czy grupę ludzi nie jest przyjemne...
    Po drugie - raczej większość rowerzystów "pijących" jest również kierowcami.
    Gdyby jedno było karalne a drugie nie, to łatwo możnaby pomylić rower z
    samochodem. Poza tym nie byłoby to wychowawcze :)

    --
    Bartek Gliniecki