eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoakceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego › Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
  • Data: 2006-01-12 23:31:35
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale na jakiej podstawie mam zadac :) Wiedze mozna czerpac nawet z bazaru
    > , o polityce itp - ale to nie jest podstawa do wysuwania jakis wnioskow -
    > to operator ma zadbac o to aby poinformowac nas o zmianach w umowie, jesli
    > to zaniedbuje to juz jest jego a nie nasz problem.

    np.Polkomtel w zeszłym roku 1 miesiąc przed przysłaniem
    nowego regulaminu na fakturze wyraźnie poinformował
    że taka zmiana będzie i od kiedy. I jeśli ktoś ją zapłacił
    to na 100% został poinformowany o zmianie regulaminu.
    Później z następną przyszedł już regulamin.
    Jeśli nie dzwoniłeś do konsultanta w sprawie tej
    "pierwszej" (a pewnie nie) i ją zapłaciłeś to Cię mają.