eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoakceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego › Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Date: Wed, 11 Jan 2006 23:57:15 +0100

    > Będzie...

    Nawet jezeli sytuacja jest taka, ze Operator w ciagu 4-miesiecznej
    "wspolpracy" z klientem zamiast na adres zameldowania klienta dwukrotnie
    wyslal faktury na zly adres (adres instalacji, gdzie nie ma skrzynki
    pocztowej - "lokal uzytkowy") mimo pouczen?

    Szczerze mowiac spodziewam sie (i mam ku temu podstawy), ze nowy regulamin
    tez do mnie nie dojdzie, a poczta otrzyma list, ktory bedzie musiala zwrocic
    z adnotacja "adres nieprawidlowy". Dodam, ze numer lokalu uzytkowego zostal
    dopisany do bazy Chello wedlug wewnetrznej numeracji lokali uzytkowych
    Spoldzielni, od ktorej lokal jest wynajmowany. Jest to numer porzadkowy dla
    kolejnego lokalu uzytkowego w calej spoldzielni (X blokow) i nie ma skrzynki
    pocztowej, jak rowniez jego numeracja znacznie przekracza numeracje mieszkan
    w danym bloku.

    Pozdrawiam,

    Tiger