    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Date: Wed, 1 May 2019 07:35:53 +0200
    <TvrxE.168580$Dw7.95836@fx12.ams1>
    <5cc6d31b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa6luo$vdd$1@node1.news.atman.pl>
    <5cc77c2f$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <WJMxE.6683$Nl6.6046@fx03.ams1>
    <5cc7f4c6$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa8v31$jo$1@node2.news.atman.pl>
    <5cc89707$0$519$65785112@news.neostrada.pl>

    > Ale jednak nie każdemu. To jestem trochę spokojniejszy :-)

    Ale temu o którym rozmawiamy tak, więc twoje głupie gadanie nie ma nic
    do rzeczy. Natomiast jak wielokrotnie pisałem jest szkodliwe, bo jeszcze
    ktoś w twoje kretynizmy uwierzy i będzie warzywko albo trup.

    > Nigdy takiej bredni nie wymyśliłem.

    Zastanów się jeszcze raz, czy nie napisałeś gdzieś, że nie należało
    wydawać AED ze względu na to że jak ratownik ma na stanie to mam mieć na
    stanie a nie rozdawać? Jak będziesz dalej twierdził że nie, to znajdę ci
    cytata. I jak pisałeś, że uzycie AED może zaszkodzić. I jak pisałeś, że
    AED nie zadziała dopóki serce bije, a dopiero jak stanie. Ilość bzdur
    które napisałeś na ten temat jest zatrwarzająca - w końcu jesteś
    funkcjonariuszem policji i z racji zawodu i wykonywanych obowiązków
    powinieneś mieć udzielanie pomocuy przedmedycznej w małym paluszku, a
    tymczasem kreujesz publicznie szkodliwe bzdury.

    > Twierdzę - kolejny raz Ci to się staram uświadomić - że ratownik miał
    > prawo na podstawie dostarczonych sobie danych uznać, ze AED nie będzie
    > tu przydatne, a nie miał żadnego obowiązku go udostępniać osobie
    > trzeciej, tylko dlatego, że tego żąda.

    Miałby prawo, gdyby to on udzielał pomocy. Skoro nie udzial, to decyzja
    nie należała do niego.

    > Nie miał również obowiązku iść i
    > ratować tego człowieka znajdującego się poza obiektem basenu, a w
    > zasadzie nie powinien tego robić, bo płacili mu za ochronę basenu.

    Bosh...

    > I tylko tyle. Gdyby dał AED albo poszedł też by źle nie zrobił.

    To powinien czy nie powinien, bo w zdaniu wcześniej pisałeś, że nie
    powinien.

    > Podjął
    > decyzję taką, jaką podjął i nie jest ona jakoś szczególnie wadliwa. I
    > nie próbuj przypisywać mi swoich idiotycznych poglądów, z którymi
    > następnie będziesz polemizował.

    Zastanów się jescze raz co pisałeś, bo ci znajdę cytaty.

    1 - ratownik nie powinien udzielić pierwszej pomocy poza basenem
    2 - ratownik nie powinien udostępnić AED w przypadku jak ktoś tej pomocy
    poza basenem udziela,
    3 - AED może zaszkodzić,
    4 - AED działa tylko po zatrzymaniu akcji serca i nie zadziała jak serce
    pracuje

    Pierwsze dwa napisałeś przed chwilą - na następne też szukać cytatów?

    Shrek