    From: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: absolwent i ZUS
    Date: Sat, 03 Aug 2002 20:15:29 +0200

    Dnia 3 Aug 2002 19:10:09 +0200, <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Obecnie (na dniach) przymierzam sie takze do zalozenia spolki cywilnej z kolega.

    o ile mi wiadomo spółki cywilne już nie istnieją :)

    >Rodzi sie pytanie:
    >Czy mam prawo do znizki (badz w ogole nieplacenia) skladek ZUS'owskich w
    >zwiazku z programem Pierwsza Praca?

    Nie, tylko składki emerytalnej. Prawo to przysługuje wszystkim, którzy
    rozpoczną DG w ciągu 12 mc od dnia ukończenia szkoły najpóźniej do
    dnia 31-12-2005.

    >Co zrobic, by udalo sie obciac te koszty jak sie da najlepiej?

    Cały ZUS?

    1. Wyjechać z kraju.
    2. Głosować w wyborach parlamentarnych na partie, które są
    przeciwnikami obowiązkowych ubezpieczeń społecznych - znam tylko jedną
    taką w Polsce (chcesz się ubezpieczać, to się ubezpieczaj, nie chcesz,
    twoja sprawa - możesz zainwestować w fundusze powiernicze, fundusze
    emerytalne, kupując ziemię, wychowując i kształcąc gromadkę dzieci,
    która zatroszczy się o Ciebie jak już będziesz stary i niedołężny -
    zrobisz jak zechcesz i co zechcesz :-).

    >Przejrzalem rozne strony o programie i tego typu, ale wlasciwie zadnych
    >konkretnych informacji...

    Jak to?
    http://www.e-upr.org/index.php?action=show&object=ar
    ticle&id=852
    i szukaj na niej linków do odpowiednich dokumentów.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org