  • 11. Data: 2003-04-03 20:23:08
    Temat: Re: absolutorium
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-03 12:10, Robert Tomasik wrote :
    > Nie jestem biografem Kwaśniewskiego i dokładnie nie pamiętam. To było jednak
    > kilka lat temu. Po prostu pamiętałem, że była taka sprawa. Ja sobie
    > przypominam, że on się tłumaczył brakiem jakiegoś tam jednego egzaminu, ale
    > być może coś mi się pomyliło, skoro tak twierdzisz.

    Udowodnic nie umiem, ale to "zdalem wszystkie egzaminy" mi utkwilo
    wlasnie dlatego, ze to jeszcze nie swiadczy o wyzszym wyksztalceniu.

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 12. Data: 2003-04-11 17:15:32
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > A z czego to wynika? Przyznam, że szukałem i nie znalazłem. Coś mi się
    bije
    > po głowie, że kiedyś do jakiś tam celów przyjmowało się, że wyższe
    > wykształcenie jest po uzyskaniu absolutorium, ale nie mogę teraz tego
    > znaleźć.

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem Twoje watpliwosci, ale odpowiem:
    1. wyzsze wyksztalcenie przydaje sie do roznych celow (wysokość urlopu,
    wymagania pracodawców itp.)
    2. absolutorium wystarczyło tylko (aktualnych przepisow nie znam), zeby isc
    do SPR na 1 rok, a nie do "zetki" na 2 lata.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 13. Data: 2003-04-11 17:27:01
    Od: s...@g...pl (Sebastian D-D)

> [...]

    2. absolutorium wystarczyło tylko (aktualnych przepisow nie znam), zeby isc
    do SPR na 1 rok, a nie do "zetki" na 2 lata.

    No ale i tez mozna zostac prezydentem, bez konieczności poprzestawania na zawodówce
    :)