  • 21. Data: 2006-02-09 22:11:46
    Temat: Re: aborcja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sobate wrote:
    > Czy rzÄd polski ma prawo nie wypuĹciÄ z kraju polskiego obywatela (np
    > ktĂłry ma mniej niĹź 18 lat) jeĹli wie Ĺźe on chce dokonaÄ aborcji za
    > granicÄ ?

    ROTFL

    Ciekawe jak rząd ma 'wiedzieć'. Telepatów zatrudnią?

    > ByĹa gĹoĹna sprawa kilka lat temu zgwaĹconej przez ojczyma 12 latki
    > z Iralndii i debatowano czy moĹźe dostaÄ paszport Ĺźeby mieÄ aborcjÄ
    > w Anglii. Paszport dostaĹa i miaĹa tam aborcjÄ.

    Głośna? Mi bardziej brzmi na wyssaną z palca... Pomijając powyższe,
    zajście 12-latki jest mało prawdopodobne, ciąże będące wynikiem
    przestępstwa nawet w krajach mających dość restrykcyjne przepisy (np.
    Polska) są 'do ostrzału', a poza tym w przypadku gwałtu stosuje się
    awaryjną antykoncepcję 'po' (no, chyba że przez kilka dni medytowała,
    czy zgłosić, czy nie) i nawet nie trzeba myśleć o aborcji.

    PS: używaj normalnych literek, a nie UTF. Wiem, że jest 'trendi', ale
    zasadniczo obowiązuje ISO 8859-2

  • 22. Data: 2006-02-10 08:25:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Głośna? Mi bardziej brzmi na wyssaną z palca... Pomijając powyższe,
    > zajście 12-latki jest mało prawdopodobne,

    Poważnie? Chyba masz braki z rozwoju człowieka.
    Justyna

  • 23. Data: 2006-02-10 11:30:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Poważnie? Chyba masz braki z rozwoju człowieka.

    Nie mówię, że niemożliwe. Ale w naszych regionach (i bardziej na północ)
    - z reguły jest jeszcze kapkę za wcześnie (jakiś rok).

  • 24. Data: 2006-02-10 12:16:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie mówię, że niemożliwe. Ale w naszych regionach (i bardziej na
    > północ) - z reguły jest jeszcze kapkę za wcześnie (jakiś rok).

    Mylisz się, niestety.

    Justyna

  • 25. Data: 2006-02-10 15:42:50
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Thu, 09 Feb 2006 23:11:46 +0100]:

    > zajście 12-latki jest mało prawdopodobne

    Niby z jakiego powodu? Przecież zasadniczo w tym mniej
    więcej okresie właśnie dziewczynki zaczynają miewać już
    miesiączkę i owulację.

    Kira
    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 26. Data: 2006-02-10 16:10:52
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    sobate <s...@s...pl> napisali:

    > Do granicy jad? jako turysta z dziewczyn?. Poza granic? robi? co chc? i
    > zgodnie z przepisami niemieckimi jad? do kliniki i zlecam aborcj?.

    Albo jade z zona do Iranu, a tam ja skracam o glowe, bo zupa byla za
    slona...

    P.S.
    W Polsce kobieta, ktora poddaje sie aborcji tez nie ponosi
    odpowiedzialnosci.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 27. Data: 2006-02-10 19:26:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Niby z jakiego powodu? Przecież zasadniczo w tym mniej
    > więcej okresie właśnie dziewczynki zaczynają miewać już
    > miesiączkę i owulację.

    "Za moich czasów" na biologiach itepe mówiono raczej o wieku 13 lat jako
    normalnym okresie, kiedy ten mechanizm zaczyna 'ruszać', ale może coś
    się w międzyczasie zmieniło ;)

  • 28. Data: 2006-02-10 20:00:21
    Od: "Andżelika Tokarska" <a...@c...pl>

    teraz już w wieku 9 lat niektóre dziewczynki "zaczynają" dojrzewać, co
    objawia się pierwszą miesiączką - a to znaczy ni mniej ni więcej tyle, że
    ich "jajeczka" moga zostać zapłodnione, bo już dochodzi do OWULACJI!!!
    ej..na medyczny z tym

    wiadomości news:43ece8f0@news.home.net.pl...

  • 29. Data: 2006-02-10 20:11:15
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:43ece8f0@news.home.net.pl>
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > "Za moich czasów" na biologiach itepe mówiono raczej o wieku 13 lat
    > jako normalnym okresie, kiedy ten mechanizm zaczyna 'ruszać', ale
    > może coś się w międzyczasie zmieniło ;)

    Nawet nie wiesz jak bardzo.

    --
    PozdrawiaM

  • 30. Data: 2006-02-11 09:13:11
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Fri, 10 Feb 2006 20:26:39 +0100]:

    > "Za moich czasów" na biologiach itepe mówiono raczej
    > o wieku 13 lat jako normalnym okresie, kiedy ten
    > mechanizm zaczyna 'ruszać', ale może coś się w międzyczasie
    > zmieniło ;)

    Nie musiało. Widziałeś kiedykolwiek podręcznikowo działający
    organizm? ;-) Teoretyznie kończyć ten mechanizm też powinien
    w określonym momencie, a jednak ~60 latki rodzą od czasu do
    czasu dzieci. 9-latki w ciąży też już miewaliśmy nawet tylko
    w naszej PL, więc założenie że bywały w innych krajach jest
    na moje oko słuszne ;-)

    Kira

    --
    _____