  • 11. Data: 2008-08-22 07:58:12
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    news:g8lqvm$4rh$1@news.onet.pl...

    > Ciekawe, czy w przypadku zabezpieczonej sieci WiFi wygrali by przed sądem.
    > Bo służbowa opinia operatora argumentem raczej nie jest.

    Ja sie zastanawiam, czy takowa ekstra dopłata jest zgodna z prawem. Mimo, że mój
    ISP ma chyba też takowy zapis w umowie to jak przychodziła osoba odpowiedzialna
    za serwis nic nie mówiła, że w pokoju stoi router tuż przy ścianie z sąsiadem.

  • 12. Data: 2008-08-22 08:09:43
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ciekawe, czy w przypadku zabezpieczonej sieci WiFi wygrali by przed
    > sądem. Bo służbowa opinia operatora argumentem raczej nie jest.

    Nie wiem jak sprawa się zakończyła. Ale taki fakt zaistniał.
    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 13. Data: 2008-08-22 08:18:09
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 22 Aug 2008 09:00:23 +0200,
    Reseller <r...@o...pl> screamed:

    > Ważne, żeby nie udostępniać sygnału "poza lokal", co w przypadku
    > bezprzewodówki może być mocno problematyczne.

    Nie jest problematyczne wcale. Nie udostępniam sygnału ISP poza lokal.
    Poza lokal wydostają się tylko pakiety mojej sieci.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 10:17:15 user up 11807 days, 22:12, 1 user, load average: 0.90, 0.04, 0.01 ]

    ZAP! Process discontinued. Enter any 12-digit prime number to resume.

  • 14. Data: 2008-08-22 08:40:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Nie jest problematyczne wcale. Nie udostępniam sygnału ISP poza lokal.
    > Poza lokal wydostają się tylko pakiety mojej sieci.

    Dokładnie tak. Sygnał operatora kończy sie na routerze, za ktorym mamy
    do czynienia juz z zupelnie innym sygnalem.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 15. Data: 2008-08-22 08:57:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Reseller napisał(a) :
> [...]
    > zabezpieczony - bez możliwości podłączenia się do tej sieci to jednak
    > uznali, że jest to "złamanie regulaminu" bo klient udostępnia sygnał

    A może klient miał taki kaprys, że miał drugie łącze -
    satelitarne. I właśnie je "udostępniał" przez WiFi.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 16. Data: 2008-08-22 12:08:21
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    > To już zależy tylko od jakości (i chęci do pracy) administratora.
    Nie jestem specjalistą, ale administrator musiałby chyba zajrzeć do
    przechodzących pakietów, a tego mu nie wolno - stąd nawt, jeżeli coś
    znajdzie, to wykorzystując tą wiedzę sam naraziłby się na odpowiedzialność
    karną - chyba, że jest to policjant wykonujący czynności służbowe.
    Tyk sobie tylko myślę
    i pozdrawiam
    PawelT

  • 17. Data: 2008-08-22 14:15:30
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    pt pisze:
    > U?ytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie jestem specjalist?, ale administrator musia?by chyba zajrzeae do
    > przechodz?cych pakietów, a tego mu nie wolno - st?d nawt, je?eli co?
    > znajdzie, to wykorzystuj?c t? wiedze sam narazi?by sie na odpowiedzialno?ae
    > karn? - chyba, ?e jest to policjant wykonuj?cy czynno?ci s?u?bowe.
    > Tyk sobie tylko my?le
    > i pozdrawiam
    > PawelT

    Mysle ze wystarczy podglad protokolu IPv4 - bez zagladania do tresci
    przenoszonej - wiec nic mu nie grozi.

    PS. Kiedys pewien admin ustawil time-to-live w IPv4 na 1 - skutecznosc
    przeciwko dodatkowym kompom - 100% ;)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 18. Data: 2008-08-22 14:20:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maverick pisze:

    > PS. Kiedys pewien admin ustawil time-to-live w IPv4 na 1 - skutecznosc
    > przeciwko dodatkowym kompom - 100% ;)

    To dla telewizji? To bez kozery rzeknij 1000% ;)

    Primo: właściwie skonfigurowany router może TTL podmieniać.
    Secundo: jak ktoś nie umie, zawsze może postawić znacznie prostsze w
    konfiguracji proxy.

  • 19. Data: 2008-08-22 14:37:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maverick wrote:
    > Mysle ze wystarczy podglad protokolu IPv4 - bez zagladania do tresci
    > przenoszonej - wiec nic mu nie grozi.

    ciekawe co ty chcesz w tym ipv4 zobaczyc?
    Adres MAC routera?

  • 20. Data: 2008-08-22 15:11:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    > PS. Kiedys pewien admin ustawil time-to-live w IPv4 na 1 - skutecznosc
    > przeciwko dodatkowym kompom - 100% ;)

    Chyba nie wiesz co piszesz.