  • 81. Data: 2008-08-25 12:52:57
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Np jakie sztuczki?:)

    A jakbyś tak raczył przeczytać cały wątek?

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 82. Data: 2008-08-25 12:55:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Sie, 14:52, Patryk Włos <a...@o...pl> wrote:

    > A jakbyś tak raczył przeczytać cały wątek?

    Dojechalem do konca ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 83. Data: 2008-08-25 13:09:21
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Dojechalem do konca ;)

    No to przeoczyłeś post, w którym to wyjaśniłem.

    A teraz właśnie znikam na 2 tygodnie, więc możesz o szczegóły popytać
    innych.

  • 84. Data: 2008-08-25 14:35:51
    Od: live_evil <imagine@_NOSPAM_posejdon.wpk.p.lodz.pl>

    Radoslaw Korzeniewski pisze:

    > Tutaj nie mają co blokować bo jeden system ustawia ttl na np. 64 a inny
    > na 128 a jeszcze inny na 255. Nie ma metody.

    Ale pakiet idący od ISP do klienta z ustawionym TTL na 1 zdechnie na
    routerze o ile ten nie potrafi TTL podbić.

    --
    Lower, faster...
    My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)

  • 85. Data: 2008-08-25 14:38:10
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

> [...]

    Tutaj nie mają co blokować bo jeden system ustawia ttl na np. 64 a inny
    na 128 a jeszcze inny na 255. Nie ma metody.

    Radek

  • 86. Data: 2008-08-25 16:44:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Radoslaw Korzeniewski pisze:

    > Tutaj nie mają co blokować bo jeden system ustawia ttl na np. 64 a inny
    > na 128 a jeszcze inny na 255. Nie ma metody.

    Skrót myślowy. Szczegóły: patrz to, co napisał "live_evil".

  • 87. Data: 2008-08-25 20:14:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Chyba sieć 230V :-P
    > Wychodzimy z założenia, że regulamin tego dostawcy zabrania
    > udostępniania. Oczywiście co do tego, czy zablokowany hasłem
    > dostęp jest udostępnianiem, to nie wiem.

    najpierw trzeba udowodnić że poprzez to łącze WiFi jest udostepniany
    internet otrzymany od dostawcy, a ponieważ WIFI jest szyfrowane wieć nie sa
    oni wstanie tego udownodnić, moga tylko dmomniemywać i tyle.

  • 88. Data: 2008-08-25 20:21:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Patryk Włos wrote:

> [...]
    > dostawcy wody są zainteresowani jak największym jej zużyciem, zaś
    > Internetu wprost przeciwnie - kasują za szybkość, ale liczą na to, że
    > użytkownik będzie z niej korzystał sporadycznie.
    >
    > Co więcej, w przypadku wody, sprzedaje się ją tylko raz. Natomiast w
    > przypadku Internetu, dostawca kupuje od swojego dostawcy 1 megabit
    > "gwarantowany" (znacznie droższy), po czym sprzedaje go abonentom np.
    > ze 20 razy. Trik polega na tym, że jeśli na tym jednym megabicie jeden
    > użytkownik zapuści sobie eMule, to pozostałych 19 użytkowników będzie

    no więc zarówno wodę jak i prąd czy telefon sprzedaje sie podobnie jak
    internet, zakłada sie pewien współczynnik równoczesności sporo mniejszy niż
    prosta suma wszystkich odbiorców. Stad gdy wszyscy odbiorcy prądu w danej
    stacji tarfo podłączą odbiorniki wysycające przydzieloną moc zamówioną w
    100% stanie sie to co ostatnio w warszawie, sieć energetyczna padnie, A z
    kranów zacznie ciurkać a nie lać sie pełnym strumieniem.

  • 89. Data: 2008-08-26 09:28:52
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 24.08.2008 Patryk Włos <a...@o...pl> napisał/a:
    > Tylko że "prawdziwy", gwarantowany megabit kosztuje w detalu kilkaset
    > PLN... Można zejść na cenę rzędu 60-80 PLN, ale jak się bierze kilkaset
    > megabitów...

    Przesadzasz. Przy zakupach na poziomie 100 Mbit/s zagranica kosztuje ok. 60-70
    zl za Mbit. Kraj (bez TPSA) to 20 zl za Mbit.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *