  • Data: 2005-04-03 16:11:09
    Temat: Re: abonament: TVP wyjasnia...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "x" <y...@l...net> napisał w wiadomości
    news:JuU3e.5670$4b.1570@trndny08...

    > Czyli ciezar dowodowy spoczywa na oskarzonym a nie na oskarzycielu...

    Trzeba przyznać, ze oryginalne podejście do sprawy. Ale nie odosobnione.
    Z podobnym podejściem spotkałem się wiele razy w przypadku naruszeń praw
    autorskich załóżmy poprzez publiczne odtwarzanie programów radiowych,
    czy telewizyjnych. ZAIKS czy STOART też składały wnioski o ściganie w
    oparciu o jakieś tam dziwne przesłanki. Załóżmy od początku działalności
    gospodarczej. I co więcej znane mi są wypadki prawomocnych wyroków w
    takich sprawach.