  • Date: Tue, 30 Oct 2007 20:21:41 +0100
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament RTV - upomnienie

    Kapsel pisze:
    > Mama dziś przyszła z listem, w którym pisze, że nie wpływają jej opłaty za
    > abonament RTV i żeby sprawę wyjaśnić.

    Co Ci mama w liscie pisze? Ze jej oplaty nie wplywaja? ;)

    > List przyszedł "zwykły", nie polecony, bez potwierdzenia odbioru. Mama
    > faktycznie poirytowana faktem opłat za fatalną telewizję świadomie
    > zrezygnowała z opłacania abonamentu.

    Trzeba bylo wyrejestrowac odbiornik.

    > Co jej w takim wypadku grozi? Sąsiad twierdzi, że jak poszedł na pocztę
    > powiedzieć, że zepsuł mu się telewizor i nie będzie płacić, to potem go
    > nachodziły jakieś bliżej nieokreślone grupy kontrolerów (nie wiem czy w
    > ogóle mogli wejść do domu?).

    Wejsc moga jak sie ich wpusci. Natomiast jak sasiadowi sie zepsul TV to
    nie mial on obowiazku oplacac abonamentu RTV ale najpierw na poczcie
    nalezaloby wyrejestrowac odbiornik za ktory sie wczesniej placilo. W
    innym wypadku nikt nie wie ze juz nie musisz oplacac abonamentu.

    Jacek