  • Data: 2006-12-29 13:46:39
    Temat: Re: abonament RTV..
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:en31ii$ee3$1@news.onet.pl
    użytkownik *mr.all* napisał(a):

    > Nie placiles za posiadanie, ale za nabycie, za to, ze Ci pozwolili
    > zabrac ze sklepu.

    Jak zwał, tak zwał. Zapłaciłem za "manie" telewizora.

    > Zaloze sie, ze nie pytales o inne (d)oplaty.

    Oczywiście, że nie, bo nie był to mój interes, a sprzedwca nie wnosił
    pretensji do tego co zapłaciłem. A nawet gdybym zapytał o inne opłaty
    wynikające z _tytułu "mania" telewizora_ to co by mi odpowiedział?

    > A prawo nakazujace placenie abonamentu jest juz od dziesiatek lat.

    O tym wiem, ale rozwalają mnie teksty, że abonament jest opłatą za
    posiadanie telewizora. To tak samo jakbym musiał płacić abonament za
    komórkę. Od dwóch lat leżącą w szufladzie.

    --
    Big Jack
    //////