  • 61. Data: 2013-07-16 22:28:07
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Jul 2013, animka wrote:

    > Teraz TV wymyśliła, że abonament będziemy płacić z rachunkiem za prąd.

    W sprawie formalnej: w żadnym razie nie wymyśliła.
    Nie przeceniaj zdolności ;)
    Coś w tym stylu jest w którymś zachodnioeuropejskim kraju.
    Chcą tylko żeby zastosować podobną konstrukcję.

    pzdr, Gotfryd

  • 63. Data: 2013-07-16 22:34:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > On ma w d* Polaków i Polskę, on jest bardziej Francuzem niż Polakiem.

    jak tak mówi animka to pewnie tak jest... tylko ze odwrotnie ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 62. Data: 2013-07-16 22:34:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jak listonosz widzial u Ciebie tv to co? A sąsiedzi? Masz sąsiadów?
    > Zresztą trzeba było płacić co m-c po te parę zł. i nie dziadować.
    > Mnie też ten abonament denerwuje, ale dobrze, że płaciłam. Przynajmniej
    > w związku z tym mogę spać spokojnie.

    animka, a jak widział listonosz to co?

    P.S. Sprawa nie dotyczy mnie, jam troche młodszy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 64. Data: 2013-07-16 23:18:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-16 21:39, z pisze:

    > http://www.tvp.pl/rozrywka/programy-satyryczne/kabar
    ety-w-tvp/wideo/kabaret-pod-wyrwigroszem/kabaret-pod
    -wyrwigroszem-smieci-z-marsa/11758002
    > http://tiny.pl/h6kc6
    > :-)
    O tych chlapicych się w bajorku na basenie:
    http://www.tvp.pl/rozrywka/programy-satyryczne/kabar
    ety-w-tvp/wideo/marcin-daniec/marcin-daniec-polskaan
    glia/11758011

    --
    animka

  • 65. Data: 2013-07-16 23:20:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-16 22:34, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > animka, a jak widział listonosz to co?
    Na pewno kikował czy masz telewizor.
    Ja tam juz od dawna do mieszkania nie wpuszczam.

    > P.S. Sprawa nie dotyczy mnie, jam troche młodszy :)

    Nieważne kogo dotyczy. To sprawa ogólnopolska przecież.

    --
    animka

  • 67. Data: 2013-07-17 01:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Problem tylko w tym, że mam /płacę za tv kablową i kablowkę, a tego
    > ukryć sie nie da.

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 68. Data: 2013-07-17 01:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oglądalam niedawnow telewizorze kabaret. Występował Marcin Daniec.
    > Powiedział trochę mądrych rzeczy, a mianowicie m.in to, że przez 50 lat
    > w Polsce nie było problemów ze śmieciami, a teraz Polska ...........

    Ty naprawde nie rozumiesz, po co te zmiany?
    Cała wiedze o świecie czerpiesz z kabaretu?
    Na tance go go go...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 66. Data: 2013-07-17 01:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na pewno kikował czy masz telewizor.
    > Ja tam juz od dawna do mieszkania nie wpuszczam.

    Napisałas wcześniej "a jak listonosz widział to co?"
    No to sie pytam: to co?

    > Nieważne kogo dotyczy. To sprawa ogólnopolska przecież.

    Pisałas ze mam nie dziadować... wiec odniosłem do siebie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 69. Data: 2013-07-17 07:29:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-16 22:15, animka pisze:
    > Problem tylko w tym, że mam /płacę za tv kablową i kablowkę, a tego
    > ukryć sie nie da.

    A wiesz że poczta polska nie ma narzędzi żeby się dowiedzieć o Twojej
    fakturze? :-) Mogą przyjść i szukać a Ty możesz ich nie wpuścić :-)
    Takie prawo. Tusk o tym wie i co?
    Nic nie mogę Tusk :-)

  • 70. Data: 2013-07-17 08:34:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.07.2013 16:11, z pisze:

    > Co Ty pie... Jak coś szwankuje to kto ma naprawić?
    > Nie Sejm, nie koalicja, nie rząd? Kto?

    Władza ma strukturę hierarchiczną - istnieje pewien łańcuch dowodzenia i
    uderzanie od razu do "najwyższego" jest równie bezsensowne, jak np.
    wydzwanianie do Billa Gatesa (czy kto tam aktualnie jest szefem) w
    sprawie problemów z Windows.

    > Przecież wysokość abo. dla potencjalnego płatnika też byłaby znikoma
    > gdyby był on płacony. Nie byłoby politycznych tekstów o haraczach i
    > sprzeciwie zwłaszcza jeśli TVP wypowiadałoby się nieprzychylnie.
    > Każdy by płacił i byłaby taka sama cisza jak przy nagrywarkach.

    Stwórz projekt ustawy, zbierz 100 000 podpisów lub zyskaj sponsoring
    partii i jazda.

    Za trudne? Łatwiej zrzędzić i nic nie robić?

    > Wrażenia obietnicy?
    > Właśnie dbam o swój interes i swoich dzieci przeciwstawiając się takim
    > obłudnym, kłamliwym tekstom.

    O interes swoich dzieci lepiej byś zadbał ucząc analitycznego i
    sceptycznego podejścia do życia w ogóle - w tym także do wypowiedzi
    polityków.

    Wychowując ich tak, by kierowały się poprzez "mam wrażenie" czy "wydaje
    mi się" wychowujesz głąbów.

    > Chcesz kłamstwo powtarzać po stokroć aż się utrwali?
    > Nie doczekanie :-)

    Piszę prawdę, oszczerco.

    > Weź się chłopie rozejrzyj. Kto był cokolwiek zaradny wyrejestrował. Kto

    Jak ktoś jest na tyle tępy, że nie wyrejestrował i nie płacił, to mam go
    żałować??

    Nie dość, że nie było to uczciwe to jeszcze było to kompletnie głupie!

    > kupował nie zgłaszał że ma a martwe przepisy nie pozwalają na normalną
    > sprawiedliwą egzekucję.

    Pozwalają. Jedyny problem to brak sprawnych przepisów i procedur
    weryfikacji posiadania działającego sprzętu RTV, przynajmniej w
    przypadku osób prywatnych.

    > Albo taki jak piszesz albo likwidację mediów publicznych.
    > Tylko trzeba mieć jaja i się na coś zdecydować. :-)

    To drugie nigdy nie przejdzie - za dużo kasy.

    > Już Ci się wszystko miesza. :-)
    > Ja chcę płacić na normalnych zasadach i tak samo jak moi współobywatele.

    No to płać. Zasady są jawnie określone. Nie potrafisz zrozumieć
    przepisów? Zatrudnij kogoś, kto potrafi.

    > Chodzi o likwidację tego bajzlu, martwych przepisów i niemocy rządzących.

    To wyprowadź się na Księżyc, bo na Ziemi to raczej norma globalna ;)