    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Date: Tue, 2 Jan 2024 21:56:15 +0100
    <um0jo7$t6p$1$Shrek@news.chmurka.net> <T16hN.53413$ogWb.9946@fx14.ams1>
    <um3030$sn8$1$Shrek@news.chmurka.net> <c6phN.59972$aZie.51225@fx11.ams1>
    <um65lk$nf4$1$Shrek@news.chmurka.net> <I8NhN.61207$aZie.53620@fx11.ams1>
    <um8i79$ade$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um8tel$dig$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um8vqn$llr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um9207$dig$7$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um933s$36b$1$Shrek@news.chmurka.net> <FfdiN.24681$RCGb.14497@fx10.ams1>
    <umbp53$rvt$2$Shrek@news.chmurka.net> <Yb3kN.42458$woU1.36064@fx13.ams1>
    <umr5ne$j2n$3$Shrek@news.chmurka.net> <9CIkN.48638$woU1.36677@fx13.ams1>
    <un0gdt$sqj$2$Shrek@news.chmurka.net> <XcQkN.33756$c8T6.6097@fx05.ams1>
    <un0jaf$sqk$9$Shrek@news.chmurka.net> <yUQkN.48641$woU1.34181@fx13.ams1>
    <un0m77$5g8$1$Shrek@news.chmurka.net> <7sUkN.52$v7Ud.23@fx09.ams1>
    <un150e$of9$1$Shrek@news.chmurka.net> <un1ai1$2og5l$1@dont-email.me>
    <un1d3g$l9c$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 02.01.2024 o 17:27, Shrek pisze:

    > No chyba jednak tak.

    Chyba jednak nie.

    > Może kogoś kto nie pierdoli od rzeczy.

    Jasne. A najlepiej specjalistę od kowida po polibudzie, czy tam innych
    inżynierskich kursach.
    Na bank ma o tym większe pojęcie. A już na pewno większe od lekarza
    pediatry.

    Z tego wynika, że jakby krawcowa gadała akurat takie same głupoty jak
    ty, to byłaby większą ekspertką od kowida niż lekarz pediatra, bo by ci
    to bardziej pasowało do twojej tezy.
    To logiczne.

    > Swoją drogą ciekawe że zawsze odpalasz:P

    Swoją drogą ciekawe, że zawsze najpierw się do mnie przypierdalasz, a
    potem znowu płaczesz, że znowu odpalam prostując twoje bzdury.

    > Jakich procentów - masz jakieś dane ile % zgonów bez chorób
    > współistniejących to dzieci do lat 10 i młodzież do 18?

    Zawsze możesz skorzystać z zaproszenia na kowidparty dla swojego dziecka
    i samodzielnie sprawdzić, czy akurat twoje się mieści w bezpiecznych
    procentach.
    Skoro to takie niegroźne, to przecież jest duża szansa, że się nic nie
    stanie, to dlaczego nie skorzystać?
    Zaszczepiłeś dziecko? Po chuj, skoro nic mu nie groziło?

    A szury miały rację.
    Piotr