    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Date: Tue, 2 Jan 2024 16:36:29 +0100
    <ulrbjn$6no$1$Shrek@news.chmurka.net> <gsLgN.21540$RCGb.2888@fx10.ams1>
    <um0jo7$t6p$1$Shrek@news.chmurka.net> <T16hN.53413$ogWb.9946@fx14.ams1>
    <um3030$sn8$1$Shrek@news.chmurka.net> <c6phN.59972$aZie.51225@fx11.ams1>
    <um65lk$nf4$1$Shrek@news.chmurka.net> <I8NhN.61207$aZie.53620@fx11.ams1>
    <um8i79$ade$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um8tel$dig$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um8vqn$llr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um9207$dig$7$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um933s$36b$1$Shrek@news.chmurka.net> <FfdiN.24681$RCGb.14497@fx10.ams1>
    <umbp53$rvt$2$Shrek@news.chmurka.net> <Yb3kN.42458$woU1.36064@fx13.ams1>
    <umr5ne$j2n$3$Shrek@news.chmurka.net> <9CIkN.48638$woU1.36677@fx13.ams1>
    <un0gdt$sqj$2$Shrek@news.chmurka.net> <XcQkN.33756$c8T6.6097@fx05.ams1>
    <un0jaf$sqk$9$Shrek@news.chmurka.net> <yUQkN.48641$woU1.34181@fx13.ams1>
    <un0m77$5g8$1$Shrek@news.chmurka.net> <7sUkN.52$v7Ud.23@fx09.ams1>
    <un150e$of9$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 02.01.2024 o 15:09, Shrek pisze:

    > Przy czym ta baba była podawana przez kwiatka jako ekspertka

    Tego akurat nie pamiętam. Nawet nie pamiętam o kim piszesz.
    Pewnie dałem linka do pierwszego lepszego artykułu, w którym zapytali
    lekarza.
    Skoro jest pediatrą (pediatrką?), to chyba ekspertka od dzieci? Czy nie?
    Czy może krawcowa byłaby bardziej odpowiednia?

    > od covid uzasadniająca jak to kowid jest grożny _szczególnie_ dla dzieci;)

    Bo to nie jest wiedza tajemna. Ekspertka jak ekspertka, powtórzyła tylko
    znane każdemu lekarzowi fakty. A kogo mieli zapytać? Krawcową? Panią od
    polskiego?

    I niczego od tamtej pory nie zrozumiałeś. Albo uparcie ignorujesz, bo
    nie pasuje ci do tezy.

    Powtórzę, co już wielokrotnie pisałem: jest groźny nie dlatego, że mały
    procent dzieci to dotyka, lecz dlatego, że jak już dotyka, to jest
    bardzo groźnie. _szczególnie_dla_dzieci_.
    Oraz dlatego, że przed zachorowaniem nie ma jak sprawdzić, czy akurat
    twoje dziecko nie będzie należeć do tych procentów.

    Niepojęte... że trzeba w kółko powtarzać takie oczywistości...

    A szury miały rację.
    Piotr