  • Data: 2019-03-23 21:12:57
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Mar 2019 21:02:27 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Trochę mało sensowne.

    Dlaczego - myslisz ze jeden raz tam kogos oskubali ?
    Jesli tak robia, to na okraglo ... pytanie tylko, czy latwo bedzie
    znalezc.

    > Trochę cienko to widzę.

    Z pobraniem przed akcja, czy ze znalezieniem kilku chetnych
    funkcjonariuszy do pobrania ? :-)

    > Powiedzmy, że rozumiem, iż nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz :-)

    Ale za to bedzie mozna potem powiedziec "wyslalismy kilku wywiadowcow
    po cywilnemu, i nic nieuczciwego nie zauwazyli. Niestety - klienci
    powinni uwazac ile pija, a najlepiej w ogole nie pic :-)"

    J.