  • Data: 2019-08-16 19:15:08
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Aug 2019 18:31:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Poprzednio twierdziłeś, że o dokumenty chodzi.
    I dalej tak twierdzę. Wskazałem tylko na głębszą warstwę, z której prawo
    wypływa.

    > Ale o co Tobie chodzi? Idąc Twoim tokiem rozumowania trzeba by było
    > badać pod kątem etycznym nieruchomości od prehistorii.
    Nie od rzeczy propozycja. Wciąż na tym świecie jest wiele pretensji
    terytorialnych czy materialnych a wolnego miejsca i majątku już brak.
    Zatem, potrzeba konsensusu. Jak go osiągnąć to już nie moja sprawa.
    Wszelako podjudzanie jednych nacji na drugie uważam za przeciwskuteczne,
    krótkowzroczne i obrzydliwe etycznie.

    > Czy ja kiedykowiek pochwalałem te osoby?
    Nie musisz pochwalać. Po prostu w twoich wypowiedziach widzę ten sam
    motyw myślenia o Żydach. Jeśli z tobą rozmawiam a z nimi nie, to jedynie
    dlatego że umiesz zachować zimną krew i nie używasz wulgaryzmów,
    przezwisk czy wyzwisk a w niektórych sprawach wypowiadasz się
    kompetentnie (choć niekoniecznie etycznie :)

    --
    Jacek
    I hate haters.