  • Data: 2019-08-16 19:02:42
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2019 o 17:19, Jcek Maciejew pisze:

    > Przysłowie mówi "wedle stawu grobla". Wskazuję na brak proporcji w
    > postrzeganiu Żydów i innych nacji.

    > Ależ ma. Odległy ale bezsporny.

    > Oprócz dokumentów i prawa jest coś takiego jak zwykła przyzwoitość.
    > Niektórym zasiedzenie na działce pożydowskiej nie przeszkadza.
    > Kuchciński czy inni notable z innych opcji też nie widzieli nic
    > zdrożnego w tym że polecą sobie do domu. Widzę tu na grupie wielu
    > takich którzy dopuszczają nieprzyzwoitości o ile prawo wprost ich nie
    > zabrania. Ty, Liwiusz, u2, szalaput i inni. Po prostu słoma wam z butów
    > wyłazi.

    e tam ostatnio byłem na spotkaniu autorskim z Tomaszem Organkiem i on
    otwarcie, acz nieopatrznie (ach ta wieczna młodość) przyznał, że w
    dzieciństwie mieszkał w pożydowskim domku, a Organek nijak nie wygląda
    na żyda, czyli na pewno jcek będzie chciał zrobić geszeft na ten
    nawiedzony domek Organka:)

    --
    I love love