  • Data: 2019-08-16 14:23:01
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > A zapytałeś o wyjaśnienie kogo deklaracja uważa za "następców"? Nie.

    Nikogo też nie pytałem o znaczenie słowo dupa.

    > No to dlaczego uważasz że wiesz o kogo chodzi lepiej od autora deklaracji?

    Oj Macajew Macajew, rżniecie głupa.

    Kto może być następcą? Zerknijcie do googla kto upomina się o forsę,
    kto ciśnie rząd UK/USA który to rząd ma cisnąć PL,
    zerknijcie do kogo popłynęła kasa z banków szwajcarskich z kont
    pozostałych po pomordowanych w holo.