  • Data: 2007-08-13 11:05:43
    Temat: Re: Żyd Żyda wpierdolił
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun pisze:

    > A nienormalny wycina konkluzje tekstu, a mianowicie, że "Żydzi dla mnie mogą
    > rządzić tym krajem". Niektórzy tak mają, szczególnie jak urodzili się już
    > niewolnikami systemu.

    buahahaha.. jesteś małym smutnym człowieczkiem :)
    Żal mi ciebie :)

    Tak! Żydzi mogą według mnie zajmować najważniejsze funkcje w tym kraju,
    podobnie jak inne wyznania. Nie wycinaj nic z kontekstu tym razem, co? :)

    A! BTW. nie czuję się ofiara systemu, chodź widzę, że odpisuje ofiarze
    złego wychowania, bez miłości, bez tolerancji, ale za to z dużą ilością
    pasów.

    Przyznaj się, Twoi rodzice nie okazywali ci miłości, prawda?
    Prawdopodobnie nawet nie czuli jej do ciebie. Wychowałeś się pewnie w
    typowej katolickiej rodzinie, czyli 10 dzieci, których tak na prawdę
    nikt nie chciał.
    Chcąc przypodobać się rodzicom, chcąc znaleźć u nich chociaż namiastkę
    jakiś uczuć pod postacią akceptacji, postanowiłeś prześcignąć ich w
    nienawiści do Żydów, gejów i cyklistów.
    W sumie żal mi ciebie, jesteś po prostu ofiarą patologicznego
    środowiska, wprawdzie geny masz już spaprane (nie mnóż się proszę), ale
    wychowanie w normalnym domu może nie spaprało by cię tak bardzo jak to
    co teraz widzimy...

    > boukun

    pozdrawiam.
    PlaMa