    From: "ben" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zyciowa historia - pomozcie
    Date: 2 Oct 2003 17:19:45 +0200

    > "Tomek" <t...@a...pl> wrote in message

    > Zacznijcie od rozwodu, podziału majątku i wywaleniu go z domu.

    Szczerze mówiąc bardzo nie podoba mi się twój sposób rozumowania (np. wieśniak
    po zawodówce, ludzka gnida, itp) - ale to twój problem ....
    Co do twojego pytania - co masz robić "z tą gnidą" - ty nie możesz zrobić nic
    (oczywiście w tzw. majestacie prawa). Twoja kobieta powinna jak najszybciej
    złożyć do sądu okręgowego pozew o rozwód. Dopóki sąd nie orzeknie rozwodu
    istnieje niebezpieczeństwo, że którymś razem komornik sięgnie do ich majątku
    wspólnego.
    Jeśli właścicielami domu są rodzice lub ona możliwe jest wniesienie pozwu do
    sądu rejonowego o eksmisję już teraz, jeśli dom stanowi ich wspólność małżeńską
    konieczny będzie podział majątku dorobkowego (po zakończeniu postępowania w
    sprawie o rozwód). Im szyciej twoja kobieta zacznie działać tym lepiej, bo
    sprawa rozwodowa to przynajmniej kilka miesięcy, a sprawa o podział majątku
    dorobkowego moze trwać nawet kilka lat....
    Ben