eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym › Re: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie
    internetowym
    Date: Wed, 13 Jul 2005 15:32:01 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 25
    Message-ID: <db354e$a7n$1@opal.futuro.pl>
    References: <db34ha$6h9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-254-13.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1121261518 10487 62.233.254.13 (13 Jul 2005 13:31:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 13:31:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <db34ha$6h9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312458
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Grabowski wrote:

    > W między czasie zadzwoniłem do sprzedawcy. Sprzedawca poinformował
    > mnie, że przesyłkę ubezpieczył, dobrze towar zabezpieczył i oznaczył. Z
    > tym się zgadzam, bo faktycznie było to zrobione dobrze. Jednocześnie
    > zasugerował, że powinnienem we własnym zakresie dochodzić zwrotu
    > pieniędzy od firmy kurierskiej tym bardziej, że przesyłka była uszkodzona.

    Zasadniczo 544KC mówi, że towar jest wydany (o ile nie ustalono inaczej)
    w chwili dostarczenia przewoźnikowi, a wg. 548KC w tym momencie
    wszystkie korzyści i 'bóle głowy' przechodzą na kupującego - czyli
    odszkodowanie przewoźnik powinen zapłacić bezpośrednio Tobie.

    I powinien je wypłacić bez dyskusji i od ręki - w końcu kasę za
    ubezpieczenie zainkasował.

    W razie odmowy zrób awanturę i zagroź opublikowaniem informacji, jaka to
    firma kurierska bierze kasę na ubezpieczenie przesyłki, a potem nie chce
    tego ubezpieczenia realizować - może to ich zmobilizuje.

    PS: ponoć zdrobnienia 'pieniążki' używają wyłącznie bardzo pazerne osoby ;-P

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1