eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM › Re: Zwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM
    From: "[RED-689]" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM
    Date: Mon, 29 Mar 2004 04:13:29 +0200

    wiadomości news:c47vtc$dt2$1@news2.ipartners.pl...
    > [RED-689] wrote:
    > Kupowane od firmy, czy od osoby prywatnej?
    > Bo jak od osoby prywatnej (bez faktur i innych takich czarów) to żadnego
    > terminu zwrotu bez podania przyczyny nie ma.

    Raczej firma ew. prywatny sklep.
    Mam pisemna umowe z nr. dowodow etc. w ktorej sprzedawca pisze ze telfon
    jest sprawny.
    Telefony od Noki 6600 w gore maja probemy z simplusem (cos z systemami
    naliczania tego prepaidu...).
    Mysle ze nie wiedzial o tym sprzedawca bo model dopiero co pojawil sie na
    rynku. Telefon nalezy traktowac jako sprawny tak sobie na zdrowy rozsadek
    mysle bo raczej jest to nie dopasowanie sieci do aktualnego standardu niz
    wada telefonu. A jezeli juz doszlo by do tego ze musial bym udowadniac
    (jezeli nie istnieje prawo ze moge go oddac bez podania przyczyny w jakims
    przeciagu czasu..) ze telefon jest niesprawny to podal bym przyczyne ze
    dzwoni cicho (bo faktycznie cholernie cicho dzwoni.. nie wiem jak to jest w
    przypadku innych 7600 ale tutaj przy najglosniejszym dzwonku i wlaczonym na
    max mozna zapomniec o wychodzeniu na dwor (nie musi to byc 15:00 :) bo umarl
    w butach. Nie ma cudu uslyszec. Nie wiem moze to specyficzna obudowa i kazdy
    z tego typu tak ma a moze mam "perelke" wsrod tego modelu.