eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru - wysyłka mailowa › Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
  • Data: 2015-04-09 16:01:11
    Temat: Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-04-09 o 15:54, Mikołaj pisze:
    > W sumie pisze w 1 punkcie
    >
    > http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstap
    ienia-od-umowy/wylaczenia-prawa-do-odstapienia/
    >
    >
    > 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
    > wyraźną zgodą konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został
    > poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia
    > od umowy - np. korepetycje udzielane przez internet;

    Zatem potwierdzasz, że się myliłeś?

    Wyraźnie jest napisane, że warunkiem braku prawa do odstąpienia jest
    poinformowanie konsumenta o utracie prawa do odstąpienia, a nie sama
    wysyłka na maila.

    Wysyłka na maila bez odebrania zgody na utratę prawa do odstąpienia
    powoduje istnienie prawa do odstąpienia

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1