  • 21. Data: 2007-12-13 14:22:32
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 13 Gru, 15:18, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:a3cabf51-c935-46a6-8ba6-cdad0fa44fe6@
    s19g2000prg.googlegroups.com...

    > nie u nas - bo pixmania to nie jest polski sklep i oni posługują sie prawem
    > francuskim

    ja nie mowie o pixmanii ale o popularnej w polsce sieci sklepow
    komputerowych ktory posluguje sie naszym prawem.

  • 22. Data: 2007-12-13 14:35:30
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 13 Gru, 15:21, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Uważaj. Jeśli sklep sprowadzi to specjalnie dla Ciebie to MZ w grę może
    > wchodzić art. 10, u.3 p 4.:
    >
    > 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    > zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    > [..]
    > 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    > przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
    >
    > --
    > Marcin

    Zakladam ze kupuje jak zwykly smiertelnik sprzet w sklepie
    internetowym, nie pytam sie czy maja go na stanie, po prostu wplacam,
    co nalezy i czekam. Skad ja mam wiedziec czy sprzedawca sprowadzil go
    z magazynu, czy od producenta.

    W takim razie najlepiej zawsze, sie umowic w kwesti odstapienia od
    umowy do 10 dni?.

  • 23. Data: 2007-12-13 14:35:46
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a cene podałeś pixmanii...

  • 24. Data: 2007-12-13 14:40:20
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    ps.
    Jak nalezy ze sklepem internetowym na odleglosc sporzadzic taka umowe,
    zeby wyraznie zaznaczyc mozliwosc odstapienia od umowy do 10 dni.

  • 25. Data: 2007-12-13 14:44:09
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 13 Gru, 15:35, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > a cene podałeś pixmanii...

    w pixmania koszutuje 5 tys PLN. Tak jak mowilem ceny sa od 5 do ponad
    8 tys. Uwzglednialem Pixmanie bo tam maja najtaniej i deklaruja sie na
    stronie ze nawet jest dostepny, ciekawe czy jak wyglada dostepnosc w
    praktyce.

  • 26. Data: 2007-12-13 15:07:57
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a pomyślałeś o tym, że jak sprowadzis z Usa i bedzie coś nie tak to czasami może
    Cie koszt wyjść porównywalny z naszymi sklepami?

  • 27. Data: 2007-12-13 15:34:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 04:32:53 -0800 (PST), Tiamat napisał(a):

    > Chodzi o samsung 305t. Cena w Polsce 5 tys PLN do 8 tys PLN.

    Zdecyduj sie w koncu. Pierw piszesz o profesjonalnym monitorze, a potem
    podajesz nam jakis monitorek do gierek, tyle ze drogi bo o duzej
    przekątnej...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 28. Data: 2007-12-13 15:39:12
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 12:22:13 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > Jaki to monitor ? Przy tym przebiciu (3.000 -> 5.000.000) od jutra
    > zaczynam import ;)

    Polecam lekture ebay.com :)
    --
    marcin

  • 29. Data: 2007-12-13 16:15:02
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Zejdz na ziemie nawet jak ten monitor kosztuje w USA 3000zl na 100% bedziesz
    musial doliczyc 22% VAT w urzedzie celnym + odprawa jakies kilkasetek + cena
    przesylki z USA wyjdzie cie taniej moze kilka stowek a pewnie nikt ci u nas
    nie uzna gwarancji .

  • 30. Data: 2007-12-13 17:20:51
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >Kupowanie tego s 305t w polsce za 8 tys to

    to jeszcze sie upewnij czy bedzie obowiazywac gwarancja bo nie zawsze jest
    miedzynarodowa. Kumpel sobie sprowadzil autko z usa - nowka suzuki czy cos w
    ten desen i okazalo sie ze ono nie ma gwarancji w Europie:) Taka
    niespodziewajka:)

    HaNkA