    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru (bazarkowego)
    Date: Fri, 14 May 2010 15:25:59 -0500

    G wrote:

    > Kioskarka za brak paragonu za bilet komunikacji miejsckiej sprzedany
    > kontrolerowi skarbowemu płaciła kare, a gość sprzedający mi mebel nie
    > musi mi tego paragonu dac?

    Nie, za brak paragonu tylko za brak wprowadzenia transakcji do kasy
    fiskalnej. Po prostu sprzedała "na lewo".

    Musi ci paragon dać jak go chcesz. Nie musi ci dać jak go nie chcesz.
    Umowę przecież też można zawrzeć ustnie.

    > To że on sobie wystawi paragon jutro to sie domyslam, ale chyba kopie w
    > takim razie powinienem dostać ja?

    a powiedziales mu, że ją chcesz.
    Miał cię związać i nie wypuścić dopóki nie zechcesz paragonu?