eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru (bazarkowego) › Re: Zwrot towaru (bazarkowego)
  • Data: 2010-05-14 20:25:59
    Temat: Re: Zwrot towaru (bazarkowego)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    G wrote:
    >
    >>> Sam prowadze DG usługową i o ile mi było wiadomo, to każdą transakcje
    >>> mam udokumentować.
    >>
    >> Ty ty masz udokumentowac. Klient nie ma obowiazku brac od ciebie
    >> faktury i za to, ze jej nie wziął ukarany nie bedzie.
    >> Ale masz obowiązek wystawic mu fakturę jeśli ją chce.
    >>
    >>> Jest to sprzedaż więc dowód zakupu chyba ma wreczyc klientowi?
    >>
    >> A jak zmusisz klienta to przyjecia tego dowodu zakupu?
    >
    > Kioskarka za brak paragonu za bilet komunikacji miejsckiej sprzedany
    > kontrolerowi skarbowemu płaciła kare, a gość sprzedający mi mebel nie
    > musi mi tego paragonu dac?

    Nie, za brak paragonu tylko za brak wprowadzenia transakcji do kasy
    fiskalnej. Po prostu sprzedała "na lewo".

    Musi ci paragon dać jak go chcesz. Nie musi ci dać jak go nie chcesz.
    Umowę przecież też można zawrzeć ustnie.


    > To że on sobie wystawi paragon jutro to sie domyslam, ale chyba kopie w
    > takim razie powinienem dostać ja?

    a powiedziales mu, że ją chcesz.
    Miał cię związać i nie wypuścić dopóki nie zechcesz paragonu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1