  • 1. Data: 2010-04-06 09:29:06
    Temat: Zwrot sprzetu a koszty akcesoriow do niego
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    Witam,
    Taka sytuacja:
    Kupilem kamere, nie posiada instrukcji po polsku, miala braki drobnych
    elementow dodatkowych (elementow mocujacych, nie zwiazanych wprawdzie z
    nagrywaniem ale ich brak upierdliwy), nagrywa fatalnej jakosc obraz.
    Chce ją zwrocic.
    Aby kamera mogla w ogole dzialac musialem dokupic karte SD.
    Gdy kamere zwroce karta mi nie bedzie potrzebna.
    Zakladajac ze moje roszczenie zostanie uznane w stosunku do kamery, to czy
    moge domagac sie pokrycia kosztow karty SD ? (oczywiscie moge ta karte
    sprzedawcy kamery przekazac)
    Pzdr

  • 2. Data: 2010-04-06 09:43:24
    Temat: Re: Zwrot sprzetu a koszty akcesoriow do niego
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 11:29:06 +0200, jz napisał(a):

> [...]
    > zwroce karta mi nie bedzie potrzebna. Zakladajac ze moje roszczenie
    > zostanie uznane w stosunku do kamery, to czy moge domagac sie pokrycia

    Nie, kartę możesz sobie zachować.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-04-06 10:50:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jz pisze:
    > Witam,
    > Taka sytuacja:
    > Kupilem kamere, nie posiada instrukcji po polsku, miala braki drobnych

    Ani jednego kawałeczka? Powszechną sztuczką jest dorzucenie
    jedno-dwu-stronicowej ulotki pod tytułem "instrukcja rozruchowa" - i
    formalnie instrukcja po polsku jest, choć tak na prawdę stanowi tylko
    ułamek całej instrukcji.

    > elementow dodatkowych (elementow mocujacych, nie zwiazanych wprawdzie z
    > nagrywaniem ale ich brak upierdliwy), nagrywa fatalnej jakosc obraz.
    > Chce ją zwrocic.

    Na pewno nie była to jakaś wyprzedaż, przecena czy inny komis?

    Opisz dokładnie, od kogo kupiłeś (sklep, osoba prywatna, komis, aukcja
    na allego) i jak (zdalnie/osobiście, za normalną cenę czy przeceniony
    "brak").

    > Aby kamera mogla w ogole dzialac musialem dokupic karte SD.

    Aby TV mógł w ogóle działać musiałem sobie kupić agregat, bo w okolicy
    nie było prądu...

    > Gdy kamere zwroce karta mi nie bedzie potrzebna.

    ...gdy zwrócę TV agregat nie będzie mi potrzebny...

    > Zakladajac ze moje roszczenie zostanie uznane w stosunku do kamery, to czy
    > moge domagac sie pokrycia kosztow karty SD ? (oczywiscie moge ta karte
    > sprzedawcy kamery przekazac)

    ...czy mogę się domagać zwrotu kosztów agregatu?

    Weź pomyśl chwilę ;)

  • 4. Data: 2010-04-06 13:09:27
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    Kupilem w sklepie, normalnie bez zadnych przecen. Mam paragon.
    W instrukcji nie ma ani slowa po polsku.
    Jest po niemiecku, angielsku i cos tam jeszcze z romanskich jezykow.
    Firma niemiecka.

  • 5. Data: 2010-04-07 08:24:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 06-04-2010 15:09, jz pisze:
    > Kupilem w sklepie, normalnie bez zadnych przecen. Mam paragon.
    > W instrukcji nie ma ani slowa po polsku.
    > Jest po niemiecku, angielsku i cos tam jeszcze z romanskich jezykow.
    > Firma niemiecka.

    Tak wprost to nie ma powodu do zwrotu.

    Możesz się upomnieć, że nie ma instrukcji po polsku i jeżeli Ci ją dadzą
    jeden problem znika.

    Jeżeli czegoś brakuje też możesz to reklamować - jak dadzą brakujace
    części, to kolejna sprawa załatwiona.

    A że byle jak nagrywa? Pytanie co to znaczy byle jak. Czy obraz ma
    paramentry które obiecał producent? A może kamera nagrywa ok ale
    urządzenie, na którym odtwarzasz jest byle jakie?
    Może po prostu spodziewałeś się cudu?

    Pytanie pomocnicze - ile czasu wybierałeś ten właśnie model kamery?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2010-04-07 10:13:37
    Od: "jz" <j...@l...pl>

> [...]
    > Może po prostu spodziewałeś się cudu?
    > Pytanie pomocnicze - ile czasu wybierałeś ten właśnie model kamery?

    "byle jak" czyli w moim poscie oryginalnym "fatalnej jakosc obraz" oznacza
    dokladnie
    cos co obrazem nazywam z dobrej woli. To sa mazy raczej.
    Taki obraz widziany jakby nieco oczami gada, niebo czerwono-zolte na
    przyklad.
    Probowane odtwarzanie na 2 roznych kompach i roznymi playerami. Radzisz
    sprobowac do 3 razy? :)
    A pytanie pomocnicze :jeszcze :)
    Wybralem sugerujac sie wypowiedziami na grupie pl misc.samochody
    umieszczonymi jakis czas temu.
    Opinie byly dosc pozytywne.
    A do tego nie ma za duzego wyboru kamer samochodowych w dostepnych mi
    sklepach (takich zdatnych do montowania na desce rodzielczej, z minimalna
    obsluga, nagrywajacych w petli).
    A w necie raczej nie kupuje, taka mam zasade ;)

  • 7. Data: 2010-04-07 16:20:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-07 12:13, jz pisze:

    > A w necie raczej nie kupuje, taka mam zasade ;)

    Ale porady szukasz... :)

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-04-07 20:13:24
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

> [...]

    sensownym uzasadnieniem by był strach przed oszustwem.
    ale kupiłes zgodnie z zasadami w sklepie osobiscie a i tak wszystko jest
    źle...
    Po pierwsze- kamera moze być zwyczajnie wadliwa- bo nawet najgorsza nie daje
    zółtego nieba, wiec nalezy oddać na reklamacje.
    Brak zaślepek itp nalezy zgłosic w sklepie to dołożą.
    Karty pamieci, kasety, kable połączeniowe zazwyczaj są elemntami dodatkowymi
    kupowanymi oddzielnie.
    Żaden normalny aparat foto- nie ma w zestawie karty...

  • 9. Data: 2010-04-07 20:45:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    BETON napisał(a) :
> [...]
    > kupowanymi oddzielnie.
    > Żaden normalny aparat foto- nie ma w zestawie karty...

    To Canon jest nienormalną firmą i dołącza karty. Do mojego była
    karta 16. Szesnaście megabajtów. Tak - MB, nie GB. To może Canon
    jest jednak nienormalną firmą :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 10. Data: 2010-04-08 06:32:30
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    > Ale porady szukasz... :)

    tak, true.
    Pozdrawiam wszystkich, zwlaszcza Maddy ;)