  • 1. Data: 2010-04-06 07:39:02
    Temat: DZIAŁALNOSC POLICJI W POLSCE I A W SZCZEGOLNOSCI W GŁUCHOŁAZACH
    Od: "MarekB" <j...@w...pl>

    DO WIADOMOSCI

    POLSKA /GERMANY jak sie załatwia sprawy

    Ciesze sie , ze zalatwiles wszystko. Widziales przynajmniej jak po ludzku i
    milo zalatwiaja sprawy sadowe. W polsce, to tak jakby z przestepcami do
    czynienia mnieli. Obojetnie czy sprawa karna czy cywilna. Dobrze sobie
    przypominam, wracajac chociaz do mojego wypadku nie z mojej winy 3 lata
    temu. Jak sluzbowo, i z problemami w koncu wyzebralam zaswiadczenie od
    milicji ze byli na miejscu wypadku. Nie wydali mi na miejscu wypadku,
    tylko kazali przyjechac do Glucholaz. bo tam takie cos wydawaja. -
    powiedzial. Potluczona, bez samochodu , w szoku i jedz specjalnie po
    papierek. W Glucholazach po 1 godzinie spytali mnie co ja chce - a to wtedy
    z komendantem, ale on przyjdzie po poludniu . Po poludniu bardzo mily
    komendant mi oswiadczyl. ze takiego czegos nie wydawaja. Skoro ja musze
    takie cos przedlozyc w moim kraju to zrobia wyjatek. Wyprrosil mnie i kazal
    czekac.Po 45 min wydali zaswiadczenie i wszystko bylo odwrotnie tzn: zamiast
    lewa, to prawa strona, zamiast blotnik, to zderzak i pokrywa a o lampie
    nawet nie wspomnieli.Do konca zycia tego nie zapomne. , do bledu sie nie
    przyznaja.. Zaswiadczenia nie zmnienili, powiedzieli powinno mi starczyc ze
    byli przy wypadku.
    Niemniec to chociaz sie przyzna, ze nie wie , ze musi przeczytac, albo
    skomplikowana sprawa ze musi sie dalej dowiedziec, i jakos problem musi
    byc pozytywnie zalatwiony. To tylko po krötce. Co kraju w ktörym wyroslam.
    Bardzo mi przykro.

  • 2. Data: 2010-04-06 13:28:24
    Od: "Robert Byś" <r...@o...pl>

    A co Ty nie wiesz, że to "dziki Kraj" (czytaj dzikie przepisy).

    --
    robbys

  • 3. Data: 2010-04-06 21:00:32
    Temat: Re: DZIAŁALNOSC POLICJI W POLSCE I A W SZCZEGOLNOSCI W GŁUCHOŁAZACH [OT]
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > A co Ty nie wiesz, że to "dziki Kraj" (czytaj dzikie przepisy).

    Ten bardzo miły, rozmowny i kumpelski poseł to jednak wie co i komu mówi. Nie na
    darmo już piątą kadencję współtworzy fasadową II PRL. Żeby żyło się lepiej.

    mi