  • 1. Data: 2007-09-27 15:11:04
    Temat: Zwrot nadpłaty czynszu
    Od: " Ed" <g...@g...pl>

    Szanowni Grupowicze,
    Próbowałem znaleźć w archiwum odpowiedź na swoje pytanie ale niestety
    bezskutecznie. Moja spółdzielnia mieszkaniowa nalicza część opłat na
    podstawie oświadczenia o ilości osób zamieszkujących lokal. Tak się złożyło,
    że ilość osób mieszkajacych ze mną zmniejszyła się od dnia 1 lipca o czym
    powiadomiłem spółdzielnię dopiero teraz. Ponieważ opłaty za czynsz są
    dokonywane automatycznie z konta bankowego powstała nadpłata czynszu za
    ostatnie trzy miesiące. Czy spółdzielnia ma prawo odmówić mi zwrotu nadpłaty?
    Jeśli nie, to czy istnieje przepis, który pozwoli mi "podeprzeć" się w razie
    odmowy.
    Bardzo będę wdzięczny nawet za podopwoedź w jakich przepisach powinienem
    szukać rozwiązania mojego problemu.
    Pozdrawiam, Ed.

  • 2. Data: 2007-09-27 15:32:03
    Temat: Re: Zwrot nadpłaty czynszu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ed wrote:
> [...]
    > ostatnie trzy miesiące. Czy spółdzielnia ma prawo odmówić mi zwrotu nadpłaty?

    Nie może.

    > Jeśli nie, to czy istnieje przepis, który pozwoli mi "podeprzeć" się w razie
    > odmowy.

    było już w archiwum grupy. Nie pamiętam dokładnie przepisu.

  • 3. Data: 2007-09-27 19:23:20
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Odmówić oczywiście może.
    Pytanie, co dalej.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-09-27 20:49:38
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Ed napisał(a):
> [...]
    > odmowy.
    > Bardzo będę wdzięczny nawet za podopwoedź w jakich przepisach powinienem

    miałam podobną sytuację i niestety, liczy się data poinformowania
    spółdzielni a nie wymeldowania osoby

  • 5. Data: 2007-09-28 21:36:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Klara Bemol pisze:

    > miałam podobną sytuację i niestety, liczy się data poinformowania
    > spółdzielni a nie wymeldowania osoby

    A co jaki zwiazek ma meldunek ze spoldzielnia? Skad w ogole spoldzielnie
    moze obchodzic ile osob jest zameldowanych?

    Jacek

  • 6. Data: 2007-09-29 01:29:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    castrol wrote:

    > A co jaki zwiazek ma meldunek ze spoldzielnia? Skad w ogole spoldzielnie
    > moze obchodzic ile osob jest zameldowanych?

    z uchwały walnego zgromadzenia ustalającego stawki za osobę.

  • 7. Data: 2007-09-29 13:40:09
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisal:
    > A co jaki zwiazek ma meldunek ze spoldzielnia? Skad w ogole spoldzielnie
    > moze obchodzic ile osob jest zameldowanych?

    Rozliczenie oplat z tytulu wody (o ile ryczaltowo) i wywozki smieci.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek