eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot kosztów wysyłki. › Re: Zwrot kosztów wysyłki.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów wysyłki.
    Date: Mon, 16 Jul 2007 15:44:11 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <f7fsna$mla$1@news.onet.pl>
    References: <f7fs43$fs6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dos164.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1184593450 23210 83.24.126.164 (16 Jul 2007 13:44:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jul 2007 13:44:10 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <f7fs43$fs6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.4 (Windows/20070604)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:473487
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł Kulesza pisze:
    > Witam.
    > Jakiś czas temu pisałem na grupę z tym samym zapytaniem.
    > Kupiłem nowy czytnik kart z hubem usb, obudowa była źle spasowana, nie
    > czytał kart, hub usb nie działał - jednym słowem złom. Napisałem do
    > sprzedawcy, który odpowiedział abym odesłał sprzęt. Reklamacja została
    > uwzględniona i po 2 tygodniach sprzedawca odesłał mi pieniądze za sam
    > czytnik (23zł). Ja zapłaciłem dodatkowo 8zł za przesyłkę oraz 6 za zwrot.
    > Powołałem się na :
    >
    > Art.8
    > u.2: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    > sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    > kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    > materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
    >
    > Jednak sprzedawcy to w ogóle nie rusza. Allegro już internweniowało i nic.
    > Napisałem, że jeżeli pieniedzy nie otrzymam to sprawa pójdzie do federacji
    > konsumenta oraz do sądu. CO proponujecie zrobić w takiej sprawie? Nie chodzi
    > mi o te 14zł tylko o sam fakt. Sprzedawca naciąga ludzi na kasę i pewnie
    > nikt jeszcze nie upomniał się o swoje.
    > Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie sugestie.


    Jeśli prośby nie skutkują, to w cywilizowanym kraju idzie się do
    sądu. Jak jesteś z Wawy, to mogę od Ciebie kupić tę wierzytelność za 10zł :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1