  • Data: 2019-03-28 23:21:02
    Temat: Re: Zwrot kosztów podrózy samochodem - świadek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2019 o 23:13, u2 pisze:

    > jak kogoś stać na prom kosmiczny to może sobie darować wnioski o zwrot
    > kosztów stawiennictwa:)

    Za sąd się nie wypowiadam. Jeśli chodzi o Policję, to większość ludzi
    sobie to daruje. Policja wzywa przeważnie do najbliższej jednostki
    Policji. To masz powiedzmy góra 10 km. W dwie strony 20 km, czyli 10 zł.
    Oczywiście dla niektórych może to być dużo, ale dla większości mimo
    wszystko nie jest to jakaś istotna kwota, by tracić te kilkanaście minut
    na szukanie wniosku itd. Każdy świadek o prawie do zwrotu jest pouczany,
    ale nie sądzę, by korzystało z tego więcej, niż jakiś promil.

    W wypadku sądu może to być częstsze, bo oni ściągają już ludzi z całego
    "świata". Ale po prostu zgłasza sie to sędziemu na rozprawie i idzie do
    kasy. Nie spotkałem się, by robiono z tym jakiekolwiek ceregiele.
    Przecież sędzia tego nie wypłaca.