    From: "Krzysztof" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Date: Thu, 14 Oct 2010 18:49:52 +0200

    "pmlb" <b...@d...pl> napisal w wiadomosci
    news:3eFto.77184$vL5.57415@newsfe13.ams2...

    > Bo ja moge powiedziec, ze to nie moj prezydent czy moj premier~!

    No i co w zwiazku z tym? W jaki sposób to sie przeklada na losy panstwa?
    Innymi slowy, co - oprócz wlasnego dobrego samopoczucia - daje Ci olewanie
    wyborów?

    > Ba ja mopge nawet powiedziec ze ludzie glosujacy na PO i PiS to idioci.

    Jak wyzej - i co z tego?

    > No pewnie ze glupi jestes. Kazdy przypadek to inna historia. Nie mozna
    > tego podciagnac pod calosc, bo to nieroby.

    Ja jestem glupi? Bynajmniej.
    To raczej Ty jestes wyjatkowym imbecylem, skoro juz trzeci raz trzeba Ci
    tlumaczyc, ze "wiekszosc przypadków", to nie znaczy "wszyscy".
    A Ty dalej swoje.

    > Nie lepiej wzias za kose i isc na sejm.

    Taaa... to dlaczego jeszcze nie poszedles?

    > A poza tym pamietaj, ze predzej czy pozniej odbije sie to na tobie, ale
    > ty nawet tego nie jestes w stanie zobaczyc... co mnie nie dziwi.

    Co konkretnie sie na mnie odbije?

    > Pamietaj, ze jak ludzie beda glodni to nie beda sie liczyc z tym, ze
    > tobie ukradna czy nawet pobija dotlkiwie jak po dobroci nie oddasz...
    > Wowczas bedziesz w nieboglosy darl ryja, ze nie dosc nieroby to jeszcze
    > bandyci, a tym czasem, rzad bedzie sie miec dalej dobrze... a pobity i
    > okradozny bedziesz TY!

    Ale tak poza tym to dobrze sie czujesz?

    > Potrafisz to zrozumiec?
    > Potrafisz to pojac, ze bezrobotny bez swrodkow do zycia to zagrozenie teo
    > co pracuje i cos ma?

    No to slucham - jaki masz pomysl? Oprócz tej kosy :>

    > A ile ty dajesz?

    Wiecej, niz Ty zarabiasz.

    > Zaoferuj takiemu 2000 neetoo i jak sadze nie bedzie to porazajace
    > doswiadczenie.

    Ale ze co jest nie tak z tymi 2000 zl?

    > Sa sytuacjie, ze nic innego nie zrobisz.

    Jesli jest wybór - pracowac za grosze albo siedziec i czekac, to sprawa
    jest prosta.
    Ten, który siedzi i czeka jest dla mnie smierdzacym leniem.

    > Tak jest w Afganistanie tak jest w Polsce.

    To pojedz moze najpierw do Afganistanu, a potem pierdziel glupoty.

    > By cos zrobic trzeba miec warunki. Wez pojedz i zaproponuj to w takiej
    > miejscowosci jak ta nieszczesna gdzie zgonelo 18 osob, by sie ruszyli i
    > cos znalezi a nie siedzieli na dupach - nieroby.

    A kto im kaze TAM siedziec?

    > Nawet by wyjechac trzeba miec za co! Zaproponuj to rodzinie z 2 czy 3
    > dzieci by maz zostawil wszystko i pojechal na drugi koniec polski czy
    > europy... bo ma dupsko ruszyc nierob...

    W którym miejscu widzisz problem?
    Ludzie tak wlasnie robia!
    To nie jest bajka o zelaznym wilku.

    > Piszesz, ze miales stycznosc z bezrobotbnymi... chyba tylko jako
    > potencjalny pracodawca i oceniales ich tylko po tym co widziales.

    A jakie to ma znaczenie?

    > Polecam wiec bys popracowal troche wolontariacko w jakims schronisku dla
    > bezdomnych, moze wowczas zrozumiesz, tylko pamietaj tam nie pachnie...

    A jesli Ci powiem, ze pracowalem, to co dalej? Jak to sie ma do moich
    pogladów na pewne sprawy?

    > Ten pan zaoferowal ci uczciwa tranzakcjie

    Co jest uczciwego w propozycji pracy na czarno i korzystaniu w tym momencie
    z przywilejów, które mu sie nie naleza?
    Czyli w zabieraniu tych pieniedzy innym bezrobotnym?
    Wiesz co, kompletnie brakuje konsekwencji w tym, co piszesz.

    > czlowiek ktory zaoferowal ci pewnien uklad dla niego lepszy dla ciebie
    > bez znaczenia czy zlodziej Tusk i Kaczynski?

    Jeszcze raz zapytam - Ty sie dobrze czujesz?
    Co ma do tego Kaczor czy Tusk?

    > Czy on cie chcial okrasc?

    Tak. Równiez Ciebie.

    > Napisalem tylko prawde. Jesli Kaczynski i Tuska nie kradnie, nie ma
    > powiazania z aferami, nie uprawia prywaty, to napisz to!

    Po kija? Co to ma wspólnego z tematem?

    K.