    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Date: Thu, 14 Oct 2010 16:21:39 +0100

    ?

    "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote in message
    news:i96mtm$i1j$1@news.onet.pl...
    > "pmlb" <b...@d...pl> napisal

    > No wiec czego czepiasz sie innych?
    > Myslisz, ze jak nie glosujesz na nikogo, to Twój wybór jest lepszy?

    Oczywiscie!
    Bo ja moge powiedziec, ze to nie moj prezydent czy moj premier~!
    Ba ja mopge nawet powiedziec ze ludzie glosujacy na PO i PiS to idioci.

    > Z takimi argumentami nawet nie zamierzam dyskutowac.

    No pewnie ze glupi jestes. Kazdy przypadek to inna historia. Nie mozna tego
    podciagnac pod calosc, bo to nieroby.
    Co innego glosowanier tam ida barany w setkach tyasiecy by poprzec jednego i
    tego samego zlodzieja, ich mozna nazwac glupkami.

    > To uwazasz, ze lepiej w takiej sytuacji siedziec na dupie i czekac na
    > jalmuzne?

    Nie lepiej wzias za kose i isc na sejm.
    A poza tym pamietaj, ze predzej czy pozniej odbije sie to na tobie, ale ty
    nawet tego nie jestes w stanie zobaczyc... co mnie nie dziwi.
    Pamietaj, ze jak ludzie beda glodni to nie beda sie liczyc z tym, ze tobie
    ukradna czy nawet pobija dotlkiwie jak po dobroci nie oddasz...
    Wowczas bedziesz w nieboglosy darl ryja, ze nie dosc nieroby to jeszcze
    bandyci, a tym czasem, rzad bedzie sie miec dalej dobrze... a pobity i
    okradozny bedziesz TY!
    Potrafisz to zrozumiec?
    Potrafisz to pojac, ze bezrobotny bez swrodkow do zycia to zagrozenie teo co
    pracuje i cos ma? Nie, w TVN o tym nie powiedza.

    > Na danine od tych, którzy mimo wszystko do takiej roboty poszli?

    A ile ty dajesz?

    > Przeczytaj dokladnie, co napisalem.
    > A napisalem, ze w wyjatkowo duzej ilosci przypadków, a nie zawsze.
    > Pisze to z wlasnego doswiadczenia, bo mialem troche do czynienia z
    > petentami Urzedów Pracy i niestety rzeczywistosc jest porazajaca.

    Zaoferuj takiemu 2000 neetoo i jak sadze nie bedzie to porazajace
    doswiadczenie.

    > Jak wyzej. Rozumiem, ze wg Ciebie prosciej i lepiej siedziec na dupie i
    > czekac az ktos sie zlituje.
    > To jest wlasnie nieróbstwo.

    Sa sytuacjie, ze nic innego nie zrobisz. Tak jest w Afganistanie tak jest w
    Polsce.
    W Poslce wadza przetala sie interesowac obywatelami. Tak jak w Afganistanie,
    gdzie licza sie wylacznie rodzinne koneksje.
    By cos zrobic trzeba miec warunki. Wez pojedz i zaproponuj to w takiej
    miejscowosci jak ta nieszczesna gdzie zgonelo 18 osob, by sie ruszyli i cos
    znalezi a nie siedzieli na dupach - nieroby.
    Nawet by wyjechac trzeba miec za co! Zaproponuj to rodzinie z 2 czy 3 dzieci
    by maz zostawil wszystko i pojechal na drugi koniec polski czy europy... bo
    ma dupsko ruszyc nierob...
    Piszesz, ze miales stycznosc z bezrobotbnymi... chyba tylko jako potencjalny
    pracodawca i oceniales ich tylko po tym co widziales.
    Polecam wiec bys popracowal troche wolontariacko w jakims schronisku dla
    bezdomnych, moze wowczas zrozumiesz, tylko pamietaj tam nie pachnie...

    > A czego nie zrozumiales?
    > Uczciwy czlowiek wykorzystalby sytuacje, poszedlby do roboty i zrezygnowal
    > z zasilku.
    > Ten pan wolal pójsc na skróty.

    Ten pan zaoferowal ci uczciwa tranzakcjie, Tusk i Kaczynski tylko klamstwa,
    machloje, przekrety... Kto jest bardziej wartosciowy:
    czlowiek ktory zaoferowal ci pewnien uklad dla niego lepszy dla ciebie bez
    znaczenia czy zlodziej Tusk i Kaczynski? Czy on cie chcial okrasc?
    A widzisz a Kaczynski i Tusk robi to caly czas.

    > Fragmentów o polityce nie komentuje, bo za bardzo sie nabuzowales.

    Napisalem tylko prawde. Jesli Kaczynski i Tuska nie kradnie, nie ma
    powiazania z aferami, nie uprawia prywaty, to napisz to!