    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Date: Thu, 27 Oct 2011 12:36:01 +0200

    Wed, 26 Oct 2011 16:02:54 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > "Za koszty podróży uznaje się koszty przejazdu środkiem transportu
    > masowego (koleją, autobusem itp.) w klasie najniższej, w braku zaś
    > takiego środka - koszty przejazdu najtańszym z dostępnych środków
    > lokomocji. "

    No ok, ale z Kato do Wawy to nie jadą pociągi co 15 minut, a regio to już w
    ogóle. Sprawa była coś o 12, wyjeżdżałem o 6-7, jakbym chciał inny pociąg
    to pewnie bym musiał nocleg brać na miejscu...

    Nad taksówką nie dywaguję, 14 zł wyszło, olać, ale za pkp wydałem ~200 zł i
    to już jest dość znacząca kwota. I tak nie liczyłem kosztów nieobecności w
    pracy, bo to udało się dogadać... zresztą nieważne, bo marudzę :]

    Co mogę zrobić? Zadzwonić tam? Pisać kolejne pismo?
    Biorąc to mnie te 200 zł tak bardzo nie boli, chodzi bardziej o samą
    zasadę, ale jeśli tak działa świadkowanie w sądzie, to następnym razem będę
    się rękami i nogami bronić przed stawiennictwem :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net