  • Data: 2012-01-30 21:02:04
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (30.01.2012 20:21), Jurek W wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    a.pl...

    > To znaczy przepis jest jednoznaczny, przejrzysty i uczciwy dla obydwu
    > stron?

    Ale co to ma do rzeczy? Zarzucałeś że przepis jest martwy, że
    ustawodawca nie może sobie poradzić z tematem od 70 lat itd...

    A jak widać może. A że nie po twojej myśli, no cóż ... zawsze jest nie
    po czyjejś myśli.

    > Czyli nakazują mi je kupić i jak puszki np. wrzucać do kontenerów.

    Nie. Ani nie nakazują Ci ich kupić, ani nie każą wrzucać do kontenerów.

    Zauważ, że zazwyczaj pozbycie się śmieci to jest kłopot i koszt. Tutaj,
    zgodnie z przepisami ustawy, możesz się tego kłopotu bezpłatnie pozbyć w
    dowolnym sklepie "prowadzącym takie butelki". A dodatkowo, jeżeli masz
    dowód zakupu w tym sklepie - za zwrotem zapłaconej kaucji.

    p. m.