  • Data: 2012-01-31 21:56:39
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "julek13" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jg6n7u$903$1@inews.gazeta.pl...

    > Przeczytałem cały wątek z zainteresowaniem, ponieważ jestem akurat tym z
    > drugiej strony lady. Części z państwa łatwo pisać o sklepikarzach co to są
    > be, ale czy ktoś z was wie co zrobić z butelkami które są nietypowe tzn.
    > akurat ten sklep który je odkupił lub wymienił nie prowadzi sprzedaży
    > takiego piwa. Nie ma szans ich zbytu. Ja sam miałem kilkaset butelek
    > starego typu, które poszły do kosza, bo sprzedawczyni kupowała bo szkoda
    > jej było ludzi a potem żadna hurtownia ich nie chciała. A ile jest małych
    > sklepów, które nie mają zaplecza na magazynowanie butelek, zwłaszcza zimą,
> [...]

    stara gadka sprzedawcy, brak miejsca transporterach
    tak sie sklada ze oblsugiwalem 4 sklepy spozywcze
    bilans roczny faktur za opakowania jest zawsze na -
    do zaplacenia do za butelki i transportery
    przychody ze skupu nigdy nie bilansowaly a juz absolutnie nie przewyzszaly
    sprzedazy towaru z opakowaniem butelka 0.5 piwo

    1.niby nie macie miejsca a ciegle sprzedaja wiecej niz skupuja
    2.wyladowane piwo do lodowek i na lady daje juz puste transportery

    co do hipermarketow
    jakos nie trendy latac z siatami butli i robic sobie wioche w markecie
    szukajac skupu trzaskajac butlami, to nie modne i brzmi tanio :)