    From: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Date: Mon, 30 Jan 2012 19:45:40 +0100

    Użytkownik "julek13" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jg6n7u$903$1@inews.gazeta.pl...
    > [...] ale czy ktoś z was wie co zrobić z butelkami które są nietypowe tzn. akurat
    ten sklep który je odkupił lub wymienił nie
    > prowadzi sprzedaży takiego piwa. Nie ma szans ich zbytu.

    Ale co to znaczy "nietypowe"? Sama butelka jest nietypowa,
    czy tylko naklejka jest nietypowa?

    Spotkałem się z sytuacją, że sklep nie chciał przyjąć butelek
    tylko dlatego, że etykiety były od piwa, którego dany sklep
    nie sprzedaje. A same butelki niczym się nie różniły od tych,
    w których było sprzedawane piwo.

    To jest chore, bo przecież w browarze i tak stare etykiety
    są odklejane przy myciu, a na ich miejsce naklejane są nowe.

    > Ja sam miałem kilkaset butelek starego typu, które poszły do kosza, bo
    sprzedawczyni kupowała bo szkoda jej było ludzi a potem
    > żadna hurtownia ich nie chciała.

    No, jeżeli faktycznie butelki (a nie etykiety) były nietypowe,
    to jasna sprawa.
    A czy ta sprzedawczyni z tego żalu do ludzi kupowała też od nich
    butelki po perfumach i po paście do podłogi? :-o

    > A ile jest małych sklepów, które nie mają zaplecza na magazynowanie butelek,
    zwłaszcza zimą, kiedy wszyscy oddają butelki, a
    > sprzedaż piwa spada drastycznie.

    Naprawdę zimą ludzie oddają więcej butelek niż latem?
    Trochę to dziwne.

    > Zawsze są do dyspozycji hipermarkety, które skupują butelki za wartość podwójnej
    kaucji.

    Pierwsze słyszę...

    Piotr