eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! › Re: Zwracam sie do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! (was: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwracam sie do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! (was: Zwracam się do
    Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!)
    Date: Thu, 5 Feb 2004 08:34:51 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 48
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241
    Message-ID: <1xfxyzliald8p$.j7yrtk9eetdk.dlg@40tude.net>
    References: <bvslnv$m3a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: m...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 81.210.63.241
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1075966322 11044 81.210.63.241 (5 Feb 2004 07:32:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Feb 2004 07:32:02 GMT
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.6.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:192007
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 5 Feb 2004 06:52:15 +0100, na pl.soc.prawo, Paulina B. napisał(a):


    >
    > W dniu zgłoszenia, tj. 01-12-2003 została podpisana następna umowa
    > migracyjna w ramach której zamieniono pakiet "5" godzinny na pakiet "nocny"
    > oraz ustalono datę rozpoczęcia usługi na 01-12-2003.
    >

    > Dnia 16-01-2004r., TP S.A. wystawiła rachunek na kwotę 808,15 zł, nie
    > uwzględniając zamówionego pakietu "nocnego" .
    >
    >
    >
    > W momencie zgłaszania reklamacji poprzez "błękitną linię" dowiaduję się, iż:
    >
    > 1) data rozpoczęcia świadczenia to 1-01-2004r.
    >
    > 2) konsultant BOK-a nie zachował minimalnego terminu tj. minimum 7 dni
    > miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie usługi, czyli listopada.
    >
    > 3) umowa prawdopodobnie zostanie unieważniona, ponieważ zawierała poważny
    > błąd proceduralny i nie będzie obowiązywać również bieżącego (stycznia)
    > miesiąca,
    >
    > 4) pracownik "błękitnej linii" nie wie jednak jaka będzie decyzja TP S.A.
    >
    >
    >
    > Dokumenty, którymi dysponuję to kopie 3 umów zawartych z TP S.A., oraz
    > bilingi wskazujące godziny połączeń z Internetem (24:00-8:00) oraz z
    > "błękitną linią".
    >
    Jeżeli masz umowę *na piśmie* z datą rozpoczęcia usługi 1-12-2003 to TPSA
    nic nie może Ci zrobić.
    Nie ty a TPSA odpowiada za błedy swojego konsultanta. I ewentualnie do
    niego może wnosić pretensje.

    Ale jakie to typowe dla naszego momopilisty TPSA - za wszystko odpowieda
    klient - za błedy ich pracowników też.

    Radzę pisemnie odmówić zapłaty wystawionego rachunku i zgłosić formalną
    reklamację ( też pisemnie ). Zgłoszenie wyłącznie na 'Błekitnej linii" może
    być trudne do udowodnienia.

    Życzę powodzenia

    Mieczysław

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1