  • Data: 2004-02-05 07:45:09
    Temat: Re: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paulina B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bvslnv$m3a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chciałabym się zapytać drogich kolegów i koleżanki, czego mogę się
    > spodziewać po TP S.A. i w jaki sposób mogę się obronić przed ewentualnym
    > negatywnym rozpatrzeniem tej sprawy.

    ponieważ w TPSA jest totalny bałagan, to większość reklamacji rozpatrują na
    korzyść klienta
    proponuję napisać pismo, w którym zwięźle zawrzesz swoje żądania, pismo
    wyślij poleconym na adres korespondencyjny lub zanieść do telepunktu (za
    potwierdzeniem odbioru na kopii)
    warto też poczytać przepisy na http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ i
    tam ewentualnie szukać pomocy

    poza tym poczytaj poradnik Instrukcja Obsługi TPSA
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,18991
    06.html

    nie ma się co denerwować - ludzie w Błękitnej Linii naprawdę nie są niczemu
    winni, a osoby odpowiedzialne za bałagan i tak nie będą rozwiązywać Twojego
    problemu
    an spokojnie zgodnie z prawem pisz reklamacje i licz odsetki ustawowe (btw.
    kwoty spornej płacić nie musisz - par. 40 pkt 3 regulaminu TP )

    --
    pozdrawiam
    plusz