  • 1. Data: 2002-03-27 09:30:07
    Temat: Zwolnienie z podatku od darowizny - krakow
    Od: "Jarek Pudelko" <j...@N...pl>

    Witam

    Czytalem kiedys, ze rada miasta krakowa uchwalila, ze prezydent moze zwolnic
    osobe z placenia podatku od darowizny od darczyncow z I grupy jesli taki
    wniosek zainteresowany zlozy.
    Nie wiem jednak czy to jest aktualne wiec jesli ktos ma jakies informacje to
    bardzo prosze...

    BTW, jaka jest wysokosc podatku od darowizny dla I grupy (siostra)?

    --
    jarek

  • 2. Data: 2002-03-27 14:22:45
    Temat: Re: Zwolnienie z podatku od darowizny - krakow
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Jarek Pudelko" <j...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > bardzo prosze...
    >
    > BTW, jaka jest wysokosc podatku od darowizny dla I grupy (siostra)?

    Chyba jest, lecz GLOWNY warunek - jesli jescze podatem ne jest zaplacony.

    Notariusz nie zwolni "na slowo", a to notariusz jest platnikiem tego
    podatku, musi mec decyzje
    "o zaniechaniu".

    Podatek platny jest dla gminy przez US, wiec trzeba napisac pismo...

    Najlepiej powiedza w urzedzie miasta.