    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie matki na urlopie macierzyńskim
    Date: Sat, 10 Jun 2017 23:14:38 +0200

    W dniu 10.06.2017 o 23:04, Kutivate pisze:

    > I o co ta walka? Mnie kiedyś mecenas powiedział: " Co z państwem chce
    > Pan wygrać?

    No chciałbym, a jak się nie da, to przynajmniej im koło dupy narobić -
    znaczy spopularyzować wiedzę, o tym jak to posłowie, których można
    zidentyfikować na protokołach z głosowania, tworzą prawo służące
    omijaniu kodeksu pracy i zwalnianiu kobiet na urlopach macierzyńskich i
    wychowawczych w celi zatrudnienia swoich pociotków.

    > Poza tym takie rozwiązania już funkcjonują na całego.

    Wiem. Tym bardziej ciekawe byłoby gdyby przerąbali w jakimś trybunale,
    albo żeby chociaż rodacy dowiedzieli się, że ich prawa nie są w żaden
    sposób chronione, bo jak władza będzie chciała dobra obywatela, to mu to
    dobro siłą wydrze.

    > Zastosowano je do biura trybunału konstytucyjnego, krajowej
    > administracji skarbowej i przymierzają się do tego samego w
    > ministerstwie spraw zagranicznych.
    > W KAS jest nawet zapis, że nie wolno tam pracować funkcjonariuszom
    > organów bezpieczeństwa państwa.

    Wiem - ale sprawa matek na macierzyńskim jest nowa - dotąD jeszcze aż
    tak sobie w członka (partii oczywiście;) chyba nie lecieli. Jak się nie
    da nic ugrać, to przynajmniej chciałbym im w miarę możliwości
    zaszkodzić. Ewentualny proces (nawet przegrany) dodałby medialności
    przedsięwzięciu.

    Shrek