  • Data: 2005-10-06 11:49:52
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne [długie]
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:di30qe$me0$1@inews.gazeta.pl...
    > LUDZIE !!
    > Przeczytajcie może jeszcze raz temat !!!
    > Sprawa dotyczy zwolnienia dyscyplinarnego, odpowierdzialności za złamany
    > nożyk
    > a nie Corela i DTP.
    > Nikt Was tu nie pytał w jakim programie pracować na ploterze, nikt nie
    > chciał
    > poznać Waszego stosunku do programów DTP.
    > Zainteresowałam sie sprawą chłopaka.
    > On pewnie czeka na konkretną odpowiedź a tu niestety same bzdury.

    Ech.

    Jesli nie mial podpisanej umowy o prace, to nikt nie moze mu dac
    dyscyplinarki. Dyscyplinarke mozna dac tylko komus juz zatrudnionemu. Tak
    wiec w papierach nic zepsute nie bedzie mial i niech tylko nie podpisuje
    zadnych umow z data wsteczna podsunietych przez te firme. Utrata zaplaty za
    1,5 dnia powinna dac sie przezyc. W swietle prawa to on nigdy u nich nie
    pracowal. Z UP moze sie wyrejestrowac nie podajac powodu i zarejestrowac na
    nowo, jesli chce uniknac pytan, choc ja bym szczerze powiedziala, ze osoby z
    firmy zdradzaja nierownowage psychiczna i ze nie chce sie w tej firmie
    pracowac.

    Żądanie zaplaty na razie olac. Rozumiem, ze nie podpisywal zadnego protokolu
    odbioru sprzetu, odpowiedzialnosci za powierzone mienie itp. W takiej
    sytuacji dosc ciezko bedzie im cos udowodnic, a wzrastajaca suma, jakiej
    żądaja wskazuje na to, ze ktos chce oskubac nie uswiadomionego co do swoich
    praw jelenia - moze nawet nie firma, tylko pokątnie ta pani kadrowa. Nie
    placic i czekac, jakie podejma kroki - moze nie bedzie im sie chcialo
    podejmowac zadnych, jak stanie przed nimi wizja kosztow sądowych,
    rzeczoznawcow itd.

    I.