    From: "pawelj" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie L4 czy mogłem pracować?
    Date: Fri, 24 Dec 2010 21:59:36 +0100

    > Ale masz jakieś wsparcie?

    No własnie. Fajnie by było jakbyś się wsparła jakimś stosownym przepisem, bo
    jak dla mnie to bzdury piszesz.
    Skoro kopia zwolnienia idzie do ZUS do znaczy, że mają informację o tym, że
    ktoś jest czasowo niezdolny do pracy.
    Skoro jest niezdolny to jakim prawem został dopuszczony przez pracodawcę?
    Wychodzi na to, że lekarz i jego orzeczenie jest w tym momencie nieistotne
    bo pracownik wraz z pracodawcą znają lepiej stan zdrowia i skutki powikłań
    po ewentualnej chorobie. Tak to trzeba rozumieć ?

    --
    Pawełj