  • Data: 2014-04-08 22:50:34
    Temat: Re: Zus nie przyznał macierzyńskiego i chorobowego.
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2014 17:49, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2014-04-08, m<m...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    > Pójście do łóżka jest świadomym podjęciem decyzji o możliwym ryzyku
    > zajścia w ciąże. Nigdzie nie pisałem, że to mądra i rozważna decyzja,
    > w końcu zdaję sobie sprawę że ludzie różne rzeczy robią.

    Jeżeli uważasz że ludzie powinni poczekać z rozmnażaniem aż się im
    ustabilizuje sytuacja materialna, oraz przyjmujesz że każde pójście do
    łózka wiąże się z ryzykiem spłodzenia potomka, to wynika z tego że
    chcesz żeby niestabilni finansowo nie uprawiali miłości fizycznej.

    Postulat ciekawy, aczkolwiek obawiam się że nieco oderwany od
    rzeczywistości.

    p. m.