  • Data: 2014-04-08 14:31:10
    Temat: Re: Zus nie przyznał macierzyńskiego i chorobowego.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-08, P.H.Klociuszek <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Hyhy niezłe :)
    > Z otrzymaniem becikowego też nie jest tak łatwo.... Około 15 druków
    > muszę złożyć, bo przecież możliwe, że naciągnę nasze państwo i oszukam.
    > Pijakom przyznają szybciej zasiłek aniżeli rodzinie, która nie ma kasy
    > na kupienie pieluszek.
    > Życie!

    Wybacz, ale jak obrazujesz sytuację w ten sposób, to muszę zapytać - to
    dlaczego decydowaliście się na dziecko, skoro macie niestabilną sytuację
    majątkową, podjęte krytyczne zobowiązania i działalność w fazie
    "rozkręcania"? To jest działanie na szkodę własną i tego dziecka.

    Z ZUSem mam nadzieję, że Ci się uda, może wskazówki znajdziesz tu:
    http://www.temidajestkobieta.pl/2013/03/18/skladka-n
    a-ubezpieczenie-chorobowe-oplacona-po-terminie/
    ale generalnie znajomy papug by się przydał w tym momencie i to
    bardzo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl