  • 51. Data: 2007-10-27 11:04:30
    Temat: Re: Zupełna nieprzydatność wolnych zasobów?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 27 października 2007 12:41
    (autor Piotr Kubiak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffv4kt$ifl$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wszystkich tych, w których zgoda/licencja jest Tobie prezentowana osobno
    > od utworu. Np. niedawno była promocja z okazji dwunastej rocznicy
    > wydania gry Command and Conquer
    > (http://www.commandandconquer.com/intel/default.aspx
    ?id=61#NewsMain).
    > Można ją było sobie ściągnąć za darmo.

    I co, można było tworzyć utwory zależne przez 1 dzień?
    Poza tym, skoro akcja była powszechnie znana, to łatwiej dowieść niż w
    przypadku mocno anonimowych zasobów ogólnie o których rozmawiamy.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 52. Data: 2007-10-27 11:36:08
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

    ?id=61#NewsMain).

    > I co, można było tworzyć utwory zależne przez 1 dzień?

    To też jest jakaś licencja.

  • 53. Data: 2007-10-27 14:12:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 27 października 2007 13:36
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > To też jest jakaś licencja.

    Co jest jakaś licencja? Nie znam przypadku.... Więc pytam... można było
    tworzyć utwory zależne przez 1 dzień? Jak tak, no to ten sam problem i
    owszem.... Aczkolwiek tak czy siak, skala akcji pewnie ułatwi dowodzenie...

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 54. Data: 2007-10-28 17:55:22
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    JaromirD <r...@q...pl> writes:

    > A co to oznacza dla polskiego użytkownika tych fontów?

    'If this product was acquired outside the United States, then local
    laws may apply.'

    > I od kiedy się liczy czas? Od momentu udostępnienia czy od momentu
    > zainstalowania na komputerze użytkownika? Czy zainstalowanie,
    > usunięcie i ponowne zainstalowanie "odnawia" licencję?

    Też chciałbym to wiedzieć. Wiem, że niektóre przedsiębiorstwa
    informatyczne (Sun, IBM) stosują zasadę 'najpierw nawiązanie umowy
    licencyjnej, a następnie pobranie programu', czyli w tych konkretnych
    przypadkach czas liczyłby się od chwili pobrania programu.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl