  • 11. Data: 2007-09-21 10:05:15
    Temat: Re: Zupa z
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

  • 12. Data: 2007-09-21 10:58:59
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fd04pr$v4c$1@news.dialog.net.pl...

    > Rozbawiłeś mnie. Zgodnie z twoja definicja sieroty nieznające swoich
    > rodziców, wychowane w domu dziecka, nie są narodowości polskiej.

    Gdzie są takie sieroty, w polskich sierocińcach?
    Podrzutki mają domniemaną narodowość lub narodowość nieznaną.

    > Zamiast narzekać że jesteś dyskryminowany i słać pozwy tu i tam, weź sie
    > do roboty.
    >
    > - --
    > Semper Fidelis
    >
    > Adam Klobukowski

    Ale w Polsce dla takich jak ja, z moimi kwalifikacjami pracy nie ma!

    boukun

  • 13. Data: 2007-09-21 11:02:40
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fd050r$v4c$2@news.dialog.net.pl...

    s.com...

    > W jaki sposób mieliby być dyskryminowani?
    >
    > - --
    > Semper Fidelis
    >
    > Adam Klobukowski

    Wrzesień 2007

    Gdzie wiedźma nie pomoże tam poślij NIE-LY

    NIE-LY połączy lesbosy i geje,

    Co są chronione przez euro-jewreje.

    Na jasełkę na golasa będą parady,

    A potem w piernikowie prawdziwkowe wykłady.

    Ja się cieszyć, że NIE-LY mówić po polski,

    A nie w angielski lub jidysz podolski.

    Cieszyć się będą krakowskie icki

    Gdy polskie kobitki zjednoczy Rock-icki.

    Brat prawdziwek nie będzie miał haka,

    Bo NIE-LY to nie wiedźma jaka

    Lecz śliczna angielska euro-mądrota,

    Co nie jednemu popędzi kota.

    A i Maria Jan&Co Boruta

    Nie będzie zależny od liberałów buta.

    Historia to być nie byle jaka,

    Bo w Polish-jewrolandzie

    Nie ma już miejsca dla Polaka.

    Miał prawdziwek rację:

    Kraj jest katol-icki,

    Bo rządzą w pierwszym, drugim i trzecim szeregu

    Same jewro-mycki.

    Lecz Wiara Polaków-Słowian w lepszą przyszłość

    Silniejsza niż Dawida gwiazda.

    Wiara ta siłą NARODU,

    Co zniszczy w Polsce jewrejów jadowite gniazda.

    Micek ADAMOWICZ

  • 14. Data: 2007-09-21 12:29:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Klobukowski wrote:
    > boukun pisze:
    [ciach]
    > W jaki sposób mieliby byc dyskryminowani?

    Słuchaj, serdeńko... Czy ty na prawdę musisz wyciągać ludziom z KF-a
    tego posranego trolla?

    Zostaw go w spokoju - znudzi mu się. A jak się nie znudzi, to może go
    wreszcie gdzieś na dłużej zamkną (amen).

  • 15. Data: 2007-09-21 21:17:56
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    > Gdzie są takie sieroty, w polskich sierocińcach?
    > Podrzutki mają domniemaną narodowość lub narodowość nieznaną.

    Są jak najbardziej. W twoim projekcie nie widzę dla nich żadnej opcji.

    > Ale w Polsce dla takich jak ja, z moimi kwalifikacjami pracy nie ma!

    To trzeba się przekwalifikować. Powodzenia.

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...com

  • 16. Data: 2007-09-21 21:19:33
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > Zostaw go w spokoju - znudzi mu się. A jak się nie znudzi, to może go
    > wreszcie gdzieś na dłużej zamkną (amen).

    Przepraszam. Czasami to po prostu takie odświeżające ;)

    Już nie będę.

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...com

  • 17. Data: 2007-09-22 08:20:13
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fd1ch5$v2h$2@news.dialog.net.pl...

    > Przepraszam. Czasami to po prostu takie odświeżające ;)

    Kąpiel w szambie cię odświeża?? Fe..;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2007-09-24 23:32:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale w Polsce dla takich jak ja, z moimi kwalifikacjami pracy nie ma!
    >
    > boukun

    Jak bym "Kiepskiego" z Polsatu słyszał. :)

  • 19. Data: 2007-10-01 17:50:21
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Adam Klobukowski" <a...@g...com> wrote in message

    > Przepraszam. Czasami to po prostu takie odświeżające ;)
    >
    > Już nie będę.

    Ta jego ustawa jest bardzo dobra, bo przede wszystkim uderzy w niego, w
    Bubla i w ich PPN. Pokaże prawdę o Żydach. Okaże się, że Michnik, Geremek,
    Mazowiecki, Kwaśniewski, Siwiec są Żydami, o czym wszyscy wiedzą. A cała
    reszta okaże się nie-żydami i runą ich teorie o tym, że wszystkie partie
    mają po 99-100% Żydów, że wszyscy sędziowie to Żydzi, że cały rząd to Żydzi
    itd. Tejkowski okazał się Żydem, a chodzą słuchy, że Bubel ma rodzinę w
    Izraelu. W pełni popieram tą ustawę, bo dzięki niej zniknie Bubel i jego
    wyznawcy wraz z ich wyssanymi z palca teoriami.

    MK