  • 41. Data: 2013-08-01 21:13:34
    Temat: Re: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-08-01 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A Ty Andrzej znowu pomyliłes usenet z rodziną i ton przeniosłeś z domu do
    > internetu...

    Jaką rodziną, przecież rodzice go wydziedziczyli a o kobiecie to może
    sobie pomarzyć oglądając redtube.

  • 42. Data: 2013-08-01 21:13:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.08.2013 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A Ty Andrzej znowu pomyliłes usenet z rodziną i ton przeniosłeś z domu do
    > internetu...

    Dzwońcu, przestań znowu bawić się w projekcję swoich rodzinnych
    problemów i patologii na innych.

    W mojej rodzinie ludzie są bardziej inteligentni i, w odróżnieniu od
    ciebie, raczej nikt z nich nie zasługuje na miano durnia. Nawet
    najstarsi jej członkowie nie muszą mieć kwestii ogólnokrajowej zrzutki
    na owego Brunona tłumaczonej wielkimi literami oraz szczegółowymi
    diagramami.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 43. Data: 2013-08-01 21:33:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.08.2013 21:13, Bartolomeo pisze:

    > Jaką rodziną, przecież rodzice go wydziedziczyli a o kobiecie to może
    > sobie pomarzyć oglądając redtube.

    To fascynujące, jak konsekwentnie właściwie wszystkie anonimowe
    internetowe pizdy (czyli trolle pozbawione tzw. "cohones") dokonują
    projekcji własnych rodzinnych (i nie tylko) problemów na innych...

    Tylko ma jakiś problem (np. wydziedziczenie) - już widzi to u innych.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 44. Data: 2013-08-01 22:25:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > W mojej rodzinie ludzie są bardziej inteligentni i, w odróżnieniu od
    > ciebie, raczej nikt z nich nie zasługuje na miano durnia.

    Możesz sobie obrażać do woli - przyzwyczaiłem sie do tego stylu...

    Ale przeciez nie chodzi o to kto na jakie miano zasługuje, tylko o zwykła
    kulturę osobista która powinna przed takimi ocenami, zwłaszcza wygłaszanymi
    na forum, powstrzymywać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 45. Data: 2013-08-01 22:25:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jaką rodziną, przecież rodzice go wydziedziczyli a o kobiecie to może
    > sobie pomarzyć oglądając redtube.

    Nieprawda.
    Przecież andrzej wielokrotnie chwalił sie swoimi podbojami na cudzych
    zonach. Nie mam powodu mu nie wierzyć.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 46. Data: 2013-08-01 22:29:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.08.2013 22:25, Budzik pisze:

    > Nieprawda.
    > Przecież andrzej wielokrotnie chwalił sie swoimi podbojami na cudzych
    > zonach. Nie mam powodu mu nie wierzyć.

    Żadne _moje_ podboje, dzwońcu. Kłamiesz czy znowu masz jakieś problemy z
    czytaniem ze zrozumieniem?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 47. Data: 2013-08-01 23:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Żadne _moje_ podboje, dzwońcu. Kłamiesz czy znowu masz jakieś problemy z
    > czytaniem ze zrozumieniem?

    Tak Andrzeju.
    Nie pisałes o nie swoich zonach.
    To tylko moje wymysły. I nawet nie będe ci linkował Twoich wypowiedzi, bo
    przeciez nic takiego nie pisałeś. Nie pisałes tego conajmniej dwukrotnie.
    Nie ma problemu. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 48. Data: 2013-08-01 23:33:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Aug 2013, sqlwiel wrote:

    > Podtrzymuję kwantyfikator :) Weźmy jakąś sensowną definicję elity. Definicja,
    > która zakłada/dopuszcza, że tej elity będzie większość, będzie nie do
    > utrzymania.

    Błąd przecież leży w słowie "grupa".
    Zakładając, że sprawdzasz ile elity jest w danej *grupie*,
    w grupie elit znajdziesz 100% elit.
    Kwestia doboru grupy.
    :)

    > Owszem - władzę w PL sprawuje "elita władzy"

    O, i definicje "elity" też ma znaczenie, racja :)

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2013-08-01 23:33:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.08.2013 23:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tak Andrzeju.
    > Nie pisałes o nie swoich zonach.
    > To tylko moje wymysły.

    Pisać pisałem, ale ty się jeszcze musisz wiele nauczyć w zakresie
    czytania. Bardzo wiele.

    "Podbój" oznacza aktywne działanie w jakimś celu. I dość mocno różni się
    od po prostu... bycia dostępnym.

    Swoją drogą nie tyle się chwaliłem, ile byłem złośliwie dowcipny w
    odpowiedzi na twoje kretyńskie docinki - ty oczywiście nie zrozumiałeś,
    więc musiałem obszernie tłumaczyć.

    A teraz zrozumiałeś, czy musisz poprosić sqlwiela o tłumaczenie?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 50. Data: 2013-08-01 23:40:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Jul 2013, sqlwiel wrote:

    > Jest gdzieś?
    > (Byłby to niezły sondaż na temat "o stanie państwa" i relacjach "władza vs.
    > naród")

    Nawet jakby strona była, mógłbyś nie zdążyć się dowiedzieć.
    Hint: 56 i 57 KW, ewentualnie pomocnictwo i podżeganie do tegoż.

    pzdr, Gotfryd