  • Data: 2013-07-31 15:24:01
    Temat: Re: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 31 lipca 2013 13:48:01 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > co wilk pyta zająca czy chce w ryja, po czym mu daje w ryja, bo
    >
    > konsultacje przecież były.
    A się grzecznie zapytam: brałes udział w jakis konsultacjach czy tylko piszesz to co
    sie Tobie wydaje?
    Bo u nas były głośne i burzliwe konsultacje w sprawie przebiegu pewnej drogi. Udało
    się pewne rzeczy zmienić dzięki aktywnej postawie obywateli. W sprawie głośnej
    ostatnio ustawy smieciowej tez były konsultacje i tez obywatele mieli wpływ na
    ostateczne warunki.

    > A poza tym - ta banda tak się okopała na uzyskanych pozycjach, że po
    > dobroci jest nie do ruszenia. Ordynacja proporcjonalna plus próg
    > parlamentarny sprawia, że POPiSLDPSL będzie trwało aż do jakiegoś
    > poważnego wykopu.
    Myślę że ludzie głupi nie sa i jakby byli lepsi kandydaci od POPiSLDPSL to by
    przeszli.